Târg de Crăciun în București, cu taxă de intrare! Cât va costa biletul
Primăria Capitalei a anunțat că va organiza din nou târg de Crăciun, în Piața Universității, după un an de pauză, din cauza pandemiei de coronavirus. Vestea mai puțin bună este că bucureștenii vor fi nevoiți să plătească bilet de intrare pentru a se bucura de atmosfera de sărbătoare din cadrul Bucharest Christmas Market.
Târgul de Crăciun, organizat pe esplanada cu statui din Piaţa Universităţii, va fi deschis între 26 noiembrie și 26 decembrie, a anunțat vineri Primăria Capitalei. Accesul la Târgul de Crăciun va fi permis cu bilet, care poate fi cumpărat și online, și doar în baza certificatului verde COVID.
Conform Primăriei Capitalei, la Târgul de Crăciun vor fi vândute produse artizanale, globuri pictate manual, clopoţei, coroniţe, decoraţiuni şi ornamente, dar și cozonaci, plăcinte, acadelele sau turtă dulce.
Bradul care va fi amplasat în Piaţa Universităţii are o înălţime de 15 metri, este reutilizabil, durabil şi ecologic, creat din lemn şi împodobit cu ornamente sculptate, transmite Primăria Capitalei, protrivit Hotnews.ro.
Reguli de acces la Târgul de Crăciun din Piața Universității
Primăria Capitalei anunță că în acest an evenimentul se va desfăşura în condiţii speciale, din cauza pandemiei, iar accesul în târg se va face pe bază de bilet, care va acoperi, de asemenea, o parte din costurile organizării evenimentului.
- Preţul biletului care asigură o intrare/zi la târg este de 5 lei la achiziţionarea online, respectiv de 7 lei, la casa de bilete.
- Copiii cu vârsta până în 12 ani beneficiază de acces gratuit.
- Biletele online sunt disponibile începând cu 12 noiembrie, iar casa de bilete funcţionează pe toată durata de desfăşurare a evenimentului Bucharest Christmas Market.
- Conform legislaţiei în vigoare, accesul participanţilor se realizează în limita a 30% din capacitatea spaţiului de desfăşurare a evenimentului şi este permis doar persoanelor vaccinate anti-COVID pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, respectiv persoanelor care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2, în baza prezentării Certificatului Digital European COVID-19. Sunt exceptaţi de la prezentarea acestor documente copiii cu vârsta mai mică sau egală cu 12 ani, însoţiţi de o persoană majoră care se află în una dintre situaţiile prevăzute mai sus.
- Pentru persoanele care provin din state membre UE este obligatorie prezentarea Certificatului Digital European COVID-19 (în format electronic sau tipărit), iar persoanele provenite din state ale căror autorităţi nu emit certificate digitale COVID-19 ale UE sau documente compatibile cu aceste certificate, fac dovada vaccinării sau vindecării prin intermediul unui document (în format electronic sau tipărit) emis de respectivul stat.
- Organizatorii au obligaţia de a scana codul QR fără a reţine niciun fel de date sau informaţii din certificatul verificat. Purtarea măştii de protecţie este obligatorie (excepţie: copiii cu vârsta mai mică de 5 ani). La intrare, toţi participanţii vor trece printr-un triaj observaţional/termoscanare.