Topul reclamelor de pe YouTube. Ce povești caută românii

7 martie 2019 12:48   Național
Ultima actualizare:

Alături de conținutul pe care milioane de oameni îl încarcă pe YouTube, reclamele pot fi un spectacol în sine. Pentru că există cele mai multe ori posibilitatea de a sări peste ele, reclamele pe YouTube trebuie să incite și să intereseze publicul, pentru a fi vizionate și reținute. Google prezintă topul celor mai populare reclame care au rulat pe YouTube România în anul 2018.

Pe primul loc se află un anunț video din seria Vodafone Smart Family cu actorul Vlad Ivanov, care „se joacă” cu tot felul de filtre pentru selfie-uri.

Tehnologia, alături de experimentul social sunt elementele folosite de producția de la Vichy, care a intrat în topul celor mai populare reclame pe YouTube România în 2018.

„Poveștile amuzante, cu personaje clasice românești, care ne aduc aminte de Dorel, sunt apreciate mai ales de publicul trecut de 30 de ani, iar în 2018 avem două creații de acest fel în top: “Mecanicii” de la JobZZ.ro și “Descoperă Drobeta II”.

În top se află și un start-up din Piatra Neamț, Vitamin Aqua, cu o reclamă realizată in-house.

“Viralul” topului este spotul la CatMobile “Nu știi când te lovește ghinionul”. Videoul are acum peste  2,5 milioane de vizualizări și a generat o creștere în căutări pentru “reclamă Micutzu” în Google Search și în YouTube. 

Și acum, în sugestiile din Google Search pentru termenul “reclama”, „micutzu” este în primele poziții”, explică Aneta Pleșa, Analytical Consultant Google Romania.

Iată top 10 YouTube România 2018

1.Vodafone Smart Family;

2. JobZZ.ro – Mecanicii;

3. Coca-Cola Zero Zahăr x Inna = love

4. CatMobile.ro - Reclamă Micutzu - Nu știi când te lovește ghinionul;

5. Privirile care lasă urme – un experiment social by Vichy Dermablend;

6. Kinder 50 de ani;

7.Creditul pe repede ‘nainte | Salvează-ți timpul | Credit nou

8. VITAMIN AQUA- reclamă cu Iulia Albu și  Grasu XXL;

9. Carla’s Dreams se demachiază ca un profesionist cu Nivea Micellair Expert;

10.Descoperă Drobeta II

”Topul YouTube 2018 a fost creat după un algoritm care măsoară intenția utilizatorului de a vedea un anumit clip și interacțiunea cu video-ul respectiv - timpul de vizionare, numărul de share-uri și numărul de vizualizări organice în comparație cu cele plătite”, precizează cei de al Google.  

Mai multe