Tui Travel, liderul mondial în turism, va opera în România. Uite unde îți poți face vacanța!
Tui Group, liderul mondial în turism, va fi reprezentat în România de Memento Group, cel mai mare grup de pe piața turistică autohtonă. De anul viitor, vor fi deschise zeci de agenții în întreaga țară, în care turiștii români vor avea acces la produsele din portofoliul turoperatorului german.
Franciza Tui va activa în țara noastră sub brandul Tui TravelCenter și va avea sedii proprii, care vor funcționa în paralel cu agențiile Christian Tour.
Rețeaua va oferi cazări, transport (terestru și aerian), activități la destinație, pachete turistice, tururi, croaziere, vacanțe exotice și city break-uri.
Tui TravelCenter va opera propriile zboruri charter
Tui TravelCenter va opera propriile zboruri charter către destinații populare de vacanță în rândul turiștilor români, precum Grecia, Turcia și Spania, zboruri care vor fi împachetate cu cazări în hoteluri din întreaga lume, printre care și cele aflate sub brandul propriu: Tui Blue (potrivite pentru adulți și pentru familii, în egală măsură), Tui Magic Life, Riu, Tui Suneo, Robinson, Tui Sensatori.
În același timp, Tui TravelCenter va funcționa ca marketplace pentru piața locală, ceea ce înseamnă că va revinde produsele turistice ale tuturor turoperatorilor români.
Tui TravelCenter va oferi turiștilor români propriile produse turistice, punând accent pe pachete premium, destinații exotice și produse de nișă.
”România este foarte importantă pentru grupul Tui”
De asemenea, va avea un produs personalizat și exclusiv de zbor charter, operat de Charter Broker SRL (companie a grupului Memento, din care face parte și Christian Tour, specializată în aranjamente de zbor charter), combinat cu produse dinamice ale ofertei Tui- respectiv hotelurile Tui și experiențele turoperatorului german.
„Suntem foarte fericiți și mândri că am reușit să ne asociem cu Memento Group, ceea ce reprezintă un pas mare. Ca piață în creștere, România este foarte importantă pentru grupul Tui, care oferă un portofoliu bogat călătorilor români, de la pachete low-budget până la călătorii de lux. Cu noul nostru partener, suntem convinși că ne vom continua creșterea în România”, a declarat Michael Lettner, directroul de vânzări Tui într-o conferință de presă, la București.
Destinațiile pe care le va avea Tui TravelCenter pentru români
Destinațiile pe care Tui TravelCenter va pune accentul pe piața românească sunt și unele dintre cele mai populare: Austria, Grecia, Turcia, Spania, Egipt - în categoria destinațiilor “medium haul”, și Maldive, Thailanda, Mexic, Republica Dominicană, Tanzania, ca destinații “long haul”.
TUI TravelCenter își va vinde produsele offline, în sediile care vor fi deschise în întreaga țară, online, pe site-ul www.tuitravelcenter.ro, dar și prin intermediul agențiilor revânzătoare.
“Investiția de început este de peste 1,5 milioane de euro în primul an de operare și de peste 5 milioane de euro în următorii cinci ani. În primul an de operare, vor fi deschise 15 agenții TUI TravelCenter, care vor acoperi 13 dintre cele mai mari orașe ale țării, precum București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Arad, Brașov etc. Toate sediile vor funcționa sub brandul Tui TravelCenter și vor beneficia de o poziționare centrală în orașe. De asemenea, angajații din România vor participa la traininguri în Austria cu profesioniști din cadrul Tui Austria”, a precizat Cristian Pandel, CEO Memento Group.
El a subliniat că pentru turiștii români marele câștig rezultat din prezența Tui pe piața autohtonă este accesul la o varietate largă de servicii de înaltă calitate și o selecție premium de pachete, hoteluri și activități de vacanță.
Despre Tui Group
Tui Group, cel mai mare grup de turism din lume, operează în aproximativ 180 de destinații de pe mapamond. Grupul reunește peste 380 de hoteluri premium, precum Riu, Tui Magic Life, Robinson și Tui Blue, 1.600 de agenții de turism pe întregul continent european, cinci companii aeriene de agrement europene, cu aproximativ 150 de aeronave moderne pentru transport lung și mediu, 17 nave de croazieră, de la navele de lux MS Europa și MS Europa 2 până la flota „Mein Schiff” a Tui Cruises și vasele Marella Cruises din Marea Britanie.
Companiile Tuide vânzări și marketing și companiile aeriene sunt grupate în trei regiuni și sunt operate sub un singur brand. România se află sub responsabilitatea Tui Austria.
În exercițiul financiar 2018, TUI Group a înregistrat o cifră de afaceri de 18,5 miliarde euro și un număr de peste 27 de milioane de turiști.
Hotelierii nu mai fac reduceri în plin de sezon
Dat fiind apetitul tot mai mare al românilor pentru înscrierile timpurii, generat de discounturile aferente, din acest an mare parte dintre hotelieri au hotărât să plafoneze numărul de camere pe care îl vând cu această ofertă.
În anii anteriori, mulți dintre ei ar fi fost dispuși să vândă toate camerele cu reducere, dar cererea mare pentru litoral din ultimii doi ani i-a determinat să își schimbe strategia.
Astfel, se cumpără cu reducere, încă din anul anterior, între 20 și 30% din numărul total de camere scoase la vânzare prin intermediul agențiilor de turism
În capetele de sezon sunt discounturi mai mari, iar în vârf de sezon sunt, firește, mai mici sau chiar deloc, după ultimele tendințe.
"Chiar dacă turiștii vor să cumpere cu un an înainte, sunt din ce în ce mai mulți hoteluri care se vând foarte bine și care au decis să elimine total discounturile pentru vârful de sezon, în intervalul 20 iulie - 20 august. Dacă anul trecut erau câțiva hotelieri care făceau asta, acum numărul lor a crescut exponențial", au explicat reprezentanții agenției Litoralulromanesc.ro.
Cel mai repede se vând camerele din hotelurile de patru stele, pentru că un discount de 15-20% dintr-o sumă mare înseamnă, evident, o sumă semnificativă.
Citește și:
https://www.click.ro/entertainment/sfaturi/cum-sa-faci-economii-pentru-urmatoarea-vacanta-p