Unde depui reclamaţii dacă nu eşti mulţumit de serviciile de pe Litoral

14 iunie 2016 17:29   Național
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a lansat, ieri, la Mamaia, "Comandamentul Litoral 2016", potrivit news.ro. Astfel, turiştii vor avea posibilitatea să depună reclamaţii în trei puncte care deservesc toate staţiunile de la malul mării: Mamaia, Neptun şi Costineşti.

"Comandamentul Litoral 2016" va funcţiona între 15 iunie şi 15 septembrie, perioadă în care se vor desfăşura acţiuni de control, de preluare şi cercetare a reclamaţiilor, acţiuni de informare şi educare a consumatorilor, precum şi consiliere gratuită a operatorilor economici pentru aplicarea corectă a legislaţiei din domeniu.

Astfel, în cadrul "Comandamentului Litoral" vor funcţiona trei puncte unde turiştii pot depune reclamaţii sau sesizări în legătură cu nerespectarea drepturilor de consumatori. Acestea sunt în Mamaia, deservind această staţiune şi Năvodariul, în Neptun, ocupându-se de problemele apărute în staţiunile din sudul litoralului: Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche, iar cel de-al treilea punct este în Costineşti, unde pot fi făcute plângeri pentru Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla, 23 August şi Costineşti. La aceste puncte urmează să lucreze inspectori de la Protecţia Consumatorilor din Constanţa, dar şi echipe detaşate din ţară.

Scopul "Comandamentului Litoral" este de a preveni şi a combate practicile care dăunează vieţii şi sănătăţii consumatorilor, dar şi cele care afectează interesele economice ale acestora.

Mai multe