Viaţă în mişcare: societatea cehă Sportisimo a intrat pe piaţa românească
O veste bună pentru iubitorii unui stil de viaţă activ: retailerul ceh de top Sportisimo, axat pe articole sportive, îmbrăcăminte şi încălţăminte, a deschis magazine în România. Filialele se află în Bucureşti Plaza, Bucureşti Pipera şi Târgu Mureş.
Până la sfârşitul anului 2016, în România vor exista şase magazine, urmând ca numărul lor să crească. Sportisimo este liderul pieţei din Cehia în domeniul articolelor sportive. Societatea are peste 2700 de angajaţi şi venituri de miliarde (în Cehia, a depăşit cu mult adversarii renumiţi precum Decathlon, Hervis sau Intersport). Extinderea pe piaţa românească confirmă ambiţiile înalte ale acestei societăţi.
E-shopul este indispensabil
Şi ce beneficii aduce sportivilor profesionali şi de agrement? Sportisimo, conform celor spuse, încearcă să creeze o lume mai activă, mai sportivă. De acest lucru se ocupă deja 16 ani. Ţara noastră se numără printre cele 30 de state UE, în care societatea Sportisimo şi-a început activitatea. Prin intrarea pe piaţa Românească, iubitorii sportului pot cumpăra îmbrăcăminte şi echipament pentru o gamă largă de activităţi sportive, începând cu fitness, fotbal, până la tenis şi alte sporturi, toate acestea fiind disponibile la un preţ convenabil. Un segment puternic este, de asemenea, oferta produselor fashion şi selecţia variată de încălţăminte şi îmbrăcăminte destinată timpului liber. Pe lângă magazine, (în prezent peste 140 în UE) există şi e-shopul elaborat, care permite cumpărături confortabile, direct de la domiciliu.
În centrul atenţiei sunt clienţi mulţumiţi
Motto-ul societăţii Sportisimo este „Clienţi 100% mulţumiţi”, indiferent de locul unde aceştia se află, deoarece graniţele sunt irelevante. Societatea îşi îndeplineşte excelent misiunea, fapt dovedit şi de premiile primite. Din anul 2011, Sportisimo a obţinut în Cehia 6 premii în categoria „Comerciantul anului”.