„Războiul cola“: Pepsi atacă din nou concurenţa - VIDEO
Compania PepsiCo. a lansat o nouă serie de spoturi menite să-şi atace principalul competitor, Coca-Cola. Marca a intrat de data aceasta pe terenul „duşmanului", mai precis, simbolurile din perioada sărbătorilor de iarnă, Moş Crăciun şi simpaticii urşi polari, care ţin de tradiţia Coca-Cola.
Campania, ce rulează în Statele Unite, nu vrea decât să sublinieze că dacă sărbătorile de iarnă aparţin Coca-Cola, atunci vara este pentru Pepsi. În noul clip Pepsi apare Moş Crăciun, aflat undeva pe o plajă însorită, în vacanţă cu doamna Crăciun şi cu spiriduşii.
Moşului i se face sete, iar barmanul îi oferă două Coca-Cola, însă legendarul personaj preferă Pepsi pentru că e în vacanţă. Un alt spot îi prezintă pe urşii polari, care merg şi ei în vacanţă în ţările calde, consumă Pepsi şi se bronzează.
„Competiţia dusă la extreme este mereu bună pentru a vinde mai mult suc. Consumatorilor le place războiul Cola", a declarat Massimo D'Amore, directorul PepsiCo America, precizând că de pe urma acestui „război" ambele mărci au de câştigat.