Recepţionerul unui hotel din Bucureşti a fraudat cardurile clienţilor

7 octombrie 2010 13:33   Actualitate
Ultima actualizare:

Bărbatul, care lucra ca recepţioner la un hotel din Bucureşti, este suspectat că, în perioada iulie - septembrie, a fraudat cardurile mai multor clienţi ai hotelului respectiv, creând un prejudiciu estimat până în prezent la 9.000 de lei, informează Adevărul.

Cu banii şi-a cumpărat aparatură electrică de pe internet

El obţinea datele de identificare ale cardurilor unor clienţi care plăteau cu cardul şi, cu ajutorul altei persoane, folosea datele pentru a plăti aparatură electronică pe site-uri de pe internet. Cei doi foloseau şi datele de identitare ale clienţilor atunci când primeau produsele cumpărate prin curier.

Poliţiştii au făcut, miercuri, percheziţii la domiciliile celor doi, reţinându-l pe recepţioner. Totodată, la locuinţele suspecţilor, poliţiştii au găsit şi sisteme informatice, medii optice de stocare a datelor şi bileţele pe care erau notate numere de carduri.

În aceeaşi zi, recepţionerul a fost prezentat Tribunalului Bucureşti cu propunere de arestare preventivă, instanţa emiţând mandat pentru 29 de zile.

Mai multe