Recuperatorii de credite vin la vecini
„Avem metode moderne de system tracking, care ne permit să identificăm clientii rău-platnici cu ajutorul vecinilor, administratorilor de bloc sau chiar al rudelor. Avem de asemenea un algoritm care ne permite verificări încrucişate ale numărului de telefon al restanţierului, conceput in-house”, a declarat pentru Hotnews.ro Tudor Butnaru, de la Coface Romania.Potrivit acestuia, în cazul în care au date certe că un client rău-platnic locuieşte la adresa indicată, dar nu răspunde nici la telefon nici la uşă, metodele sunt cele de afişare în casa scării, în care clientul e trecut cu suma datorata băncii, banca la care e dator şi perioada de cand a fost restanţa înregistrată. "Cel mai bine funcţioneaza în Ardeal această metodă, unde oamenii se ruşinează de vecini şi încep să vină la negocieri", spune reprezentantul companiei de recuperare. Reprezentantul Coface spune ca în perioada dintre Crăciun şi Revelion telefoanele de stres, sms-urile si presiunile pentru recuperarea banilor se vor inteti. "Clientii nostri nu ne-ar permite sa stopam procesul de recuperare in perioada dintre Craciun si Revelion si nu ne permitem sa nu respectam solicitarile lor", mai spune Butnaru.