Ce reguli trebuie să respecţi când te cazezi la hotel

22 iunie 2012 14:16   Sănătate
Ultima actualizare:

Felul în care te porţi cu personalul hotelului şi regulile pe care trebuie să le respecţi sunt lucruri care-ţi pot face vacanţa frumoasă, evitând astfel surprizele neplăcute. Iată câteva sfaturi despre cum să relaţionezi cu personalul hotelului şi ce reguli trebuie să respecţi.

 Nu ţipa la personal! Dacă eşti nemulţumit de serviciile hotelului, adresează-te personalului într-un mod calm şi respectuos. Exprimă-ţi nemulţumirea, cere să-ţi fie respectate drepturile de consumator dar nu ţipa niciodată la angajaţi. Nu are rost să ţi-i faci duşmani tocmai pe cei care te pot ajuta.

Nu spune nimănui numărul camerei în care eşti cazat. Nu vorbi tare cu recepţionerul atunci când ţi se înmânează cheile camerei tale. Nu trebuie să ştie toată lumea din hotel unde stai. Recepţionerul este conştient de acest lucru şi este posibil ca nici măcar să nu rostească cu voce tare numărul camerei tale ci doar să-ţi indice direcţia sau etajul unde se află.

Nu primi în cameră pe oricine. Dacă cineva bate la uşă, iar când deschizi persoana îţi spune că face parte din personalul hotelui şi a venit să verifice ceva la tine în cameră, este obligatoriu să-i ceri să se legitimeze. Nu primi persoane străine în cameră!

Nu acuza angajaţii hotelului de furt până nu ai dovezi. Nu te grăbi să acuzi angajaţii hotelului de furt, în cazul în care observi că-ţi lipseşte ceva din cameră. Din experienţa hotelierilor, 99% dintre obiectele pe care clienţii le consideră furate sunt găsite după o căutare mai atentă în cameră. Totuşi, dacă nu găseşti bunul respectiv, sesizează poliţia.

 Atenţie la cum foloseşti bunurile hotelului. Nu te demachia şi nu-ţi lustrui pantofii folosind prosoapele hotelului! Le vei deteriora şi este posibil chiar să fii obligat să le plăteşti.

Stai cu ochii pe bagaje. Nu lăsa nesupravegheate bagajele în holul hotelului nici măcar pentru o secundă. Este foarte posibil să rămâi fără ele. De asemenea, dacă ai asupra ta obiecte de valoare pe care nu doreşti să le ţii în cameră, hotelul îţi poate pune la dispoziţie un seif.

 Ai uitat ceva la hotel? Sună şi solicită ca bunul să-ţi fie returnat. Ai achitat nota de plată şi ai părăsit hotelul? În cazul în care îţi dai seama că ai uitat ceva în cameră, un bun personal, este recomandat să dai un telefon la recepţie şi să soliciţi ca bunul să-ţi fie returnat prin poştă. Asta, în cazul în care nu te mai poţi întoarce.

Mai multe