Şi-a dus telefonul la reparat, dar a trăit umilinţa vieţii lui! VIDEO
După vizita la service, Richard Dewberry a primit zeci de apeluri de la prieteni, unii compătimindu-l, alţii felicitându-l pentru curaj.
Cum celularul i se defectase, bărbatul a mers cu el la un service. Angajatul nu a reuşit să-i dea de cap defecţiunii, astfel că i-a recomandat să solicite înlocuirea mobilului cu un altul. De bună credinţă, Richard şi-a lăsat aparatul pe mâna celor de la Best Buy. Însă nu ştia că avea să plătească scump încrederea pe care le-a acordat-o acestora.
În timp ce datele erau transferate de pe un telefon pe celălalt, unul dintre angajaţii firmei a observat că clientul uitase să-şi dezactiveze conexiunea la Facebook. A profitat imediat, schimbându-i statusul: "Sunt gay. Recunosc!", a tastat acesta. Imediat ce a plecat din service, Richard a început să primească telefoane: "Eşti în regulă?", îl întrebau cunoscuţii, surprinşi de mesajul postat pe reţeaua de socializare.
Bărbatul a reclamat incidentul, iar glumeţul a fost concediat. Pentru a-şi spăla imaginea, Best Buy a emis un comunicat conform căruia "angajaţii citesc şi semnează anual codul etic" al firmei. S-ar putea însă ca aceste măsuri să nu fie suficiente: Richard Dewberry a anunţat că îşi va contacta avocaţii, pentru a acţiona în instanţă compania.