Strategie de marketing? iPad lăudat de americani exact înainte de lansare
Site-ul Gizmodo.com scrie: "Cel puţin opt persoane au primit iPad-uri la prezentarea Apple (de pe 27 ianuarie - n.r.), trei suspecţi obişnuiţi plus nişte feţe noi. Abordările lor sunt diferite, dar concluzia e aceeaşi: este bun".
Ca o confirmare, Gizmodo.com susţine că, în Germania, se înregistrează 250.000 de cereri pentru iPad, de 3,5 ori mai multe decât a comandat reprezentanţa locală a Apple.
Şi ziarele mari din SUA laudă iPad-ul.
"iPad nu înseamnă să poţi face multe - navigare pe Internet, e-mail, jocuri, citit cărţi electronice şi altele - , ci cum le poţi face. Aici rescrie Apple regulile în privinţa folosirii unui computer. Nu există mouse ori tastatură fizică. Totul se bazează pe atingere", scrie Ed Baig de la USA Today în articolul "Verdict is in on Apple iPad: It's a winner".
David Pogue, de la New York Times, crede că iPad nu poate fi comparat cu un laptop. "Nu este atât de bun pentru creaţie, dar, pe de altă parte, este infinit mai bun la consum: cărţi, muzică, video, poze, web, e-mai şi aşa mai departe", afirmă el.
Totuşi, Baig şi Pogue remarcă deficienţele greu de ignorat: nu suportă multitasking, Flash şi nici măcar nu are webcam pentru chat online.
Mai citeşte:
iPad a fost deja votat «Eşecul tehnologic al anului 2010»
Apple a anunţat data de lansare pentru iPad
Până şi Hitler este dezamăgit de Apple iPad - VIDEO
Apple iPad: top 5 suprize neplăcute - VIDEO
Vezi mai jos review-ul publicaţiei PC Magazine.