Te-a vopsit greşit? Nu dispera, ai garanţie!
Ţi-ai vopsit părul la salon şi eşti nemulţumită? Nici o problemă! Te poţi întoarce pentru refacerea operaţiunii, fără să mai plăteşti. Dar asta numai dacă ţi s-a oferit „certificat de garanţie” de către reprezentanţii coaforului.
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au taxat deja 10 patroni de saloane din Târgu-Jiu care nu garantau serviciile oferite. Reprezentanţii OPC spun că administratorii saloanelor se fac că plouă când aud de reguli.
„Pentru un permanent trebuie să se asigure garanţie, astfel încât clientul să poată reveni, în cazul în care are nemulţumiri. Dacă o clientă se vopseşte şi nu-i convine culoarea după prima spălare, poate să solicite refacerea lucrării. Când se eliberează bonul, trebuie să se precizeze şi că există o anumită garanţie", a spus Mihaela Răducan, şefa CPC Gorj.
Administratorii saloanelor de înfrumuseţare spun că nu ştiau de aceste condiţii, dar că ei garantează serviciile oferite prin calitatea produselor.
„Nu auzisem de aceste condiţii. Noi primim produse profesionale pentru vopsirea părului şi avem garanţie la ele", a precizat Bebe Condoiu. Nici clientele nu ştiau de faptul că au dreptul la garanţie.
„E o regulă foarte bună, dar eu aud pentru prima dată că există. Eu am vrut odată să-mi fac şuviţe şi mi-a ieşit părul portocaliu", a declarat Delia Elena (30 de ani).
«Am dat amenzi de 15.000 de lei»
„Am verificat 15 operatori economici din Târgu-Jiu care prestează servicii de igienă şi estetică personală: coafură, frizerie, manichiură, pedichiură. Am dat 10 amenzi, în valoare totală de 15.000 de lei, pentru că nu ofereau garanţia lucrării şi nici informaţii despre gama de produse folosite", a spus Mihaela Răducan, şefa CJPC Gorj.
"Nu am primit niciodată garanţie şi nu cred că voi primi. Dar dacă m-ar tunde prea scurt ce aş putea să fac cu ea?".Bianca Pătruţ,18 ani,studentă