Cum poți vorbi mai mult de 24 de ore într-o zi? Explicația unui operator
O înregistrare audio a unui client Telekom supărat pe operator circulă pe Internet. Omul este nemulțumit că operatorul i-a suspendat serviciile pe motiv că s-a folosit abuziv de acestea.
Mai exact, după cum se aude din discuția cu angajata de la call-centerul Telekom, bărbatul ”a vorbit mai mult de 24 de ore într-o zi”. Nu puțini au fost cei care au spus că răspunsul angajatei Telekom este absurd, dar explicația este una cât se poate de logică.
Cei de la Telekom au trimis, la cererea PLAYTECH, un răspuns oficial.
"În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă”, au declarat reprezentanții grupului de companii Telekom Romania.
Află totul despre scandalul privind clientul Telekom și vezi de ce nu are dreptate