Premieră pe piața românească: METRO Cash & Carry România susține afacerile independente prin oferte speciale de Black Friday
Anul acesta, pentru prima dată pe piața din România, METRO a lansat, înainte de celebrul eveniment Black Friday, o campanie de reduceri dedicată exclusiv clienților săi revânzători.
Desfășurată în weekendul 10-12 noiembrie, Vinerea Afacerii Tale a avut drept scop creșterea competitivității micilor afaceri independente. Astfel, METRO România a pus la dispoziția clienților săi revânzători oferte speciale și reduceri la o serie de articole cheie, pentru ca, la rândul lor, aceștia să poată transfera, de Black Friday, discount-urile către consumatorii finali.
Această inițiativă vine în sprijinul comerțului tradițional, METRO ajutând micile magazine de proximitate să concureze cu celelalte supermarketuri de proximitate, prin intermediul promoțiilor și prețurilor speciale oferite de Black Friday.
Totodată, în weekendul 17-19 noiembrie, METRO va organiza Black Friday, pentru toți clienții săi, cu prețuri de nerefuzat și reduceri la sute de produse, precum: electronice, electrocasnice, media&IT, jucării, articole de îngrijire personală și articole auto. METRO se plasează, astfel, printre marii retaileri și lanțuri de cash&carry, care fac din Black Friday, cel mai important eveniment anual pentru consumatorii din România.
Totodată, în weekendul 17-19 noiembrie, METRO va organiza Black Friday, pentru toți clienții săi, cu prețuri de nerefuzat și reduceri la sute de produse, precum: electronice, electrocasnice, media&IT, jucării, articole de îngrijire personală și articole auto. METRO se plasează, astfel, printre marii retaileri și lanțuri de cash&carry, care fac din Black Friday, cel mai important eveniment anual pentru consumatorii din România.
Clienții METRO sunt invitați să profite de promoțiile disponibile în perioada 17-19 noiembrie în rețeaua magazinelor din țară.