Produse eMAG la 1 leu: cum a exploatat cel mai mare magazin online o greșeală de sistem
Imediat după Black Friday 2014, care n-a ținut decât o zi, eMAG s-a trezit pe site cu reduceri cu adevărat imense. Galaxy S4 la un leu a fost una dintre ele. Reducerile n-au existat, de fapt, ci totul a fost o lovitură de marketing pregătită cu mult timp înainte.
Pe scurt, pe 23 noiembrie au apărut pe site-ul eMAG, la categoria „Resigilate“, câteva produse la preț foarte mic, atât de mic, încât textul „REDUCERE DE 99%“ chiar ar fi fost întemeiat. Compania a spus că este o greșeală, dar comunicatul lor de presă și declarațiile ulterioare n-au scăpat filtrului fin aplicat de români peste acest episod de trist marketing.
Compania a comunicat o valoare totală a reducerilor de circa 260.000 de euro. Explicația problemei de sistem e că nimeni n-a verificat prețurile și de ce au ajuns la sume atât de mici. Mulți spun că acești bani nu sunt pierduți, ci sunt o investiție mare în imaginea magazinului. Cu siguranță sunt o investiție bună în imagine, dar dacă ar fi fost premeditată n-ar fi fost așa.