Televiziunile digitale îşi lasă clienţii în aer

10 noiembrie 2009 20:51   Actualitate
Ultima actualizare:

Pentru orice defecţiune, abonaţii operatorilor TV prin satelit rămân fără semnal zile în şir. Majoritatea televiziunilor digitale şi-au externalizat serviciile de montaj şi service unor firme fără personal calificat şi cu foarte puţini angajaţi.

O dată cu apariţia televiziunii prin satelit, fiecare colţ de ţară a fost împânzit de antenele parabolice ale operatorilor de profil.

Asta pentru că prin satelit poţi beneficia de o paletă largă de canale TV, indiferent că locuieşti la oraş sau în vârf de munte.

Numărul celor care aleg această opţiune în defavoarea cablului TV creşte pe zi ce trece.

Mai citeşte:Suntem bătaia de joc a firmelor de cablu!UPC şi RCS&RDS le întorc spatele clienţilorTeleviziunile digitale îşi lasă clienţii cu ochii-n soare

Ploaia întrerupe semnalul

Serviciile post vânzare ale Dolce Romtelecom, Boom Tv sau Digi Tv lasă de dorit.

Şi asta pentru că, uneori, aştepţi şi două luni până când o echipă de specialişti vine să-ţi instaleze antena sau să remedieze o defecţiune.

Gabriela Stoican are o casă în oraşul ilfovean Pantelimon şi a apelat la compania RCS&RDS pentru a-şi monta cablu TV în 2008.

De la biroul de informaţii i s-a spus că în Pantelimon nu există cablu şi dacă vrea, poate alege o antenă de la Digi TV.

Gabriela a fost de acord, însă, după ce i s-a dat un termen de instalare de două luni, a căutat o altă televiziune digitală mai promptă.

Focus Sat a fost cea mai rapidă companie care a trimis o echipă de montaj, de la firma Blue Net.

Doar că, echipa de montaj era formată din doi puşti de maximum 20 de ani, care au venit fără echipamentele necesare încercând mai mult să improvizeze un suport pentru antenă decât să monteze unul.

„Televizorul a mers până la prima frunză care a căzut pe antenă şi de atunci semnalul a picat", spune Gabriela.

După o săptămână, aceeaşi echipă de montaj a venit să remedieze situaţia şi Gabriela a fost sfătuită să îşi schimbe operatorul.

„Noi vi-l facem acum să meargă, dar peste o săptămână ne chemaţi iar. Mai bine vă puneţi de la Boom, că tot noi vă montăm antena".

Cei doi puşti au demontat antena de la Focus Sat, au scos din portbagaj alta pe care scria Boom şi au montat-o până la 1 dimineaţa, pentru că „era semnalul slab".

„Nu voi mai apela niciodată la firma de montaj Blue Net care pur şi simplu şi-a bătut joc de mine", se plânge Gabriela, care a fost nevoită să le plătească 150 de lei puştilor care i-a găurit pereţii în trei locuri până s-au decis unde e mai bine să fie montată antena.

Şi Laurenţiu C. din cartierul Pajura din Bucureşti are probleme cu operatorul Digi TV, de data această.

Ai avut probleme cu operatorii TV? Click aici si comenteaza pe forum cazul tău!

Mai multe