«Vocea României» a bătut «X-Factor»
Încă de la prima ediţie a celui de-al doilea sezon, “Vocea României” s-a instalat în poziţia de lider de audienţă!
2,5 milioane de români au urmărit show-ul difuzat marţi seară de Pro TV, de la ora 20.30.
Asta în vreme ce rivalul "X-Factor", difuzat duminică de la ora 20.30, la postul concurent Antena 1, a fost urmărit de 1,8 milioane de telespectatori.
Delia, vrăjită de prestaţia unui tânăr (Foto: Antena 1)
Conform Kantar Media, show-ul de la PRO TV a obţinut la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste curprinse între 18 si 49 de ani o audienţă medie de 12.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 26.7 procente, de două ori mai mult decât cel de-al doilea clasat, Kanal D, cu 5.8 puncte de rating şi 12.2% cota de piaţă.
Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea cu 5.3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11.1%.
După prima ediţie, Horia Brenciu are deja 3 concurenţi, Loredana tot 3, Smiley şi-a ocupat două locuri în echipa sa, iar Moga tot două.
Primul care a apăsat butonul în acest al doilea sezon a fost juratul Horia Brenciu.