Agenţia de digital Cognition a obţinut încă un premiu pentru creativitate și inovație în publicitate

24 decembrie 2024 11:24   Advertoriale

În decembrie 2024, agenţia de digital Cognition a primit Premiul pentru creativitate și inovație în publicitate, la Gala Club Antreprenor, un eveniment care premiază cele mai importante contribuții în domeniul antreprenoriatului.    

Acest premiu confirmă abordarea inovativă a agenției și impactul pozitiv pe care l-a avut asupra succesului antreprenorilor din diverse industrii.

Într-o lume dominată de tehnologie, Claudia Archip, Managing Partner Cognition, subliniază cât de importantă este adaptarea modelului de business al companiilor antreprenoriale la mediul digital și la promovarea online pentru a obține rezultate bune în afaceri. Ea spune că "suntem într-un moment în care trebuie să înțelegem cu adevărat importanța digitalului și impactul pe care promovarea online o poate avea".

Provocările digitalizării și soluțiile Cognition

Chiar dacă pandemia a grăbit digitalizarea, mulți antreprenori se confruntă cu probleme, cum ar fi lipsa de resurse specializate și dificultăți în înțelegerea mediului online. Claudia Archip atrage atenția că, dacă nu ne adaptăm rapid, afacerea riscă să devină depășită de tehnologie.

Cognition ajută antreprenorii oferindu-le soluții complete, de la crearea unei strategii de marketing digital, la realizarea de conținut, optimizarea site-urilor și marketing pe rețelele sociale. Agenția oferă soluții personalizate pentru orice tip de afacere, indiferent de stadiul în care se află. Pentru afaceri noi sau în expansiune, scopul principal al strategiei de comunicare digitală este creșterea vizibilității și atragerea de noi clienți. De asemenea, Cognition se ocupă și de campanii care vizează creșterea vânzărilor și fidelizarea clienților.

Inovație și soluții eficiente

Printre soluțiile inovative create de agenție se numără o platformă de loializare și CognitionScore, un instrument care ajută la îmbunătățirea performanțelor media. În condițiile în care este mai costisitor să atragi clienți noi decât să păstrezi pe cei existenți, platforma de loializare ajută la maximizarea eficienței promoțiilor și creșterea performanței afacerii.

Campanii inovative premiate

Agenția se remarcă și prin proiecte inedite, precum reconstrucția Bucureștiului în Minecraft pentru Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti sau crearea primului escape room educațional virtual, URA SkillQuest. În mai puțin de 3 ani de la fondare, agenţia a câștigat 12 distincții la competiţii de publicitate la categoriile de strategie, creativitate şi inovaţie.

Mai multe