Cum crești vizibilitatea site-ului în motoarele de căutare
Sunt numeroase metode prin care poți crește vizibilitatea site-ului tău în motoarele de căutare. Atunci când vrei să găsești rapid informații utile cauți pe google. De multe ori nu găsești detalii complete. Ține cont de acest lucru și când ești tu cel care crează conținut.
Crează conținut de calitate
Orice site are nevoie de conținut de calitate. Asta se rezumă prin conținut nou, unic și în care vizitatorii găsesc răspunsuri la toate întrebările pe subiectul abordat. Conținutul unic este cel mai important criteriu de clasare în motoarele de căutare. Poziționarea site-ului tău va fi excelentă dacă alegi să adaugi conținut relevant, de calitate și avantajos pentru vizitatori. Google va recomanda din ce în ce mai mult site-ul tău și vei obține o autoritate mai bună.
Îmbunătățește experiența de încărcare a site-ului
Cele mai bune servicii seo presupun o îmbunătățire a vitezei de încărcare a site-ului. Nimeni nu are răbdare să aștepte câteva secunde pentru încărcarea site-ului. Nici algoritmul google care penalizează site-urile cu un nivel de încărcare de peste 3-4 secunde. Fii atent atunci când optimizezi site-ul seo, pentru a-l încărca foarte rapid. De asemenea, asigură-te că tema utilizată este responsive. În caz contrar, îți va fi foarte greu să atragi vizitatori de pe mobil, unul din cele mai importante surse de trafic organic.
Adaugă linkuri externe
Motoarele de căutare vor putea să vadă cât de relevant este conținutul tău în funcție de site-urile cu care share-uiești conținutul. Link-urile externe reprezintă relevanța conținutului tău și topicul ales. Pagina ta poate fi considerată o sursă de informații de calitate atunci când adaugi link-uri relevante și cu autoritate mare. De exemplu, dacă scrii despre servicii funerare bucuresti, vei putea adăuga un link către un site de profil sau wikipedia.
Optimizează on-page site-ul
Optimizarea on-page este extrem de importantă pentru vizibilitatea unui site în motoarele de căutare. De exemplu, ai nevoie să optimizezi corect imaginile, să le adaugi denumiri relevante subiectelor din articole. De asemenea, folosește cuvinte cheie în titlurile meta și tagurile H. Redirecționează linkurile cu eroare 404 către homepage sau categorii relevante. Aceste lucruri ajută la crawling și indexarea site-ului. Fie că vorbim de un sex shop, fermă, electro și it sau alt tip de site, toate trec prin același proces de analiză seo pentru creșterea vizibilității în motoarele de căutare.
Optimizarea seo este un proces constant care necesită atenție și când ești pe pagina 1 în Google, nu doar la jumătatea clasamentului.