Iată cum poți folosi caseta din interiorul unui fișet metalic

28 martie 2022 12:01   Advertoriale

Așa cum hainele trebuie aranjate în dulap într-o anumită ordine, tot așa trebuie depozitate și documentele într-un fișet metalic. Având ca inspirație modelul garderobei de acasă, te poți ghida și în organizarea fișetului de la locul de muncă. Dacă s-ar face o paralelă între cele două exemple, s-ar observa rapid anumite similitudini care ar ajuta la cea mai bună sistematizare a obiectelor de uz profesional.

Compartimentarea interioară joacă un rol esențial în cazul mobilierului folosit pentru depozitare. Rafturile, sertarele și casetele contribuie la separarea obiectelor în funcție de importanța acestora, dimensiuni, culori, materiale sau preferințe. Un fiset metalic este dotat cu toate accesoriile necesare pentru a îndeplini până și cerințele celor mai pretențioși.

Compartimentare ce poate fi adaptată

Prin achiziționarea unui model metalic vei avea posibilitatea să reglezi distanța dintre rafturi pentru a face loc obiectelor de mari dimensiuni, poți rezerva un raft întreg pentru acele documente care trebuie să fie așezate perfect întinse, cum ar fi hărțile sau planșele, sau poți folosi caseta interioară pentru documentele cu grad ridicat de importanță.

Un fișet metalic poate avea utilizare comercială și industrială, datorită structurii super rezistente, vopselei ignifuge de pe suprafața sa și întăriturilor de la nivelul ușilor. Reprezintă cea mai bună soluție pentru organizarea și depozitarea cutiilor de arhivare, bibliorafturilor, dosarelor, manualelor de instrucțiune, proiectelor, actelor, autorizațiilor și contractelor.

Depozitarea documentelor în funcție de frecvența utilizării și importanță

După cum observi, din înșiruirea de mai sus se evidențiază o serie de articole care necesită condiții de siguranță speciale. Actele firmei, chitanțierele, facturierele, ștampilele, registrele sau bonurile de consum vor sta perfect în seiful sau caseta fișetului. Vei putea închide caseta cu cheia, limitând accesul persoanelor neautorizate.

Orice departament deține o serie de acte ce trebuie organizate separat de restul documentelor. Un fișet dotat cu casetă securizată poate preveni situațiile cu risc. Caseta este de multe ori apreciată ca fiind seiful biroului. Încuietoarea separată de cea a dulapului permite găzduirea documentelor cu date confidențiale, ținând departe ochii curioșilor.

Domenii în care fișetul din metal este indispensabil

Toate unitățile care dispun de spații de arhivare, departametele financiar-contabilitate, băncile, instituțiile medicale sau de învățământ, oficiile juridice sau cele de evidență, nu își pot desfășura activitatea fără aceste piese de mobilier robuste din metal. Certificările ISO 9001:2008 de Management al calității, ISO 14001:2004 referitoare la Managemetul mediului și OHSAS 18001:2007 Managementul sănătății și securității garantează că orice fișet metalic respectă toate normele de calitate în vigoare.

Organizarea eficientă a mobilierului de birou contribuie la desfășurarea optimă a activităților de la locul de muncă. Nu va mai exista riscul ca angajații să rătăcească sau să nu găsească la timp documentele căutate, iar caseta securizată va elimina posibilitatea de pierdere sau sustragere a anumitor acte.

Livrarea în stare complet asamblată te scapă de grija montajului și a cooptării unui personal care să se ocupe de această misiune. Fișetul este pregătit pentru a fi amplasat în locul dorit și utilizat la capacitate maximă.

Investește într-un fișet metalic și îl vei putea utiliza vreme îndelungată fără grija deteriorării. Acest produs îți va păstra la loc sigur actele firmei, iar rafturile rezistente realizate din tablă de oțel de primă calitate vor susține până la 60 kg, fără riscul de a se deforma. În plus, vopseaua acrilică ignifugă va păstra în siguranță documentele, chiar și în cazul unui incendiu.

Mai multe