100 de ore în întuneric total. Influencer, îngropat de viu pentru un experiment

6 mai 2025 16:30   PrimeTime

Sascha Huber, cunoscut influencer de fitness în vârstă de 32 de ani, ia parte la un experiment radical: să petreacă 100 de ore îngropat sub pământ, fără lumină, cu resurse limitate și complet izolat de lume. Experiența face parte din noul serial-documentar „Deep Down – The Buried”, lansat de platforma Joyn pe 4 mai, în care șase influenceri sunt supuși unei provocări psihologice fără precedent.

Content image

Sascha Huber, în vârstă de 32 de ani, singurul participant din Austria, a fost chiar inițiatorul acestui format extrem. Ideea i-a venit din dorința de a crea un contrast puternic față de viața digitală plină de stimuli și superficialitate.

Trăim într-un ritm alert, mereu pe telefoane, mereu prinși în activități. La un moment dat, ne-am întrebat: «Care ar fi opusul total al acestui stil de viață?»”, a declarat Sascha Huber, potrivit Heute.at.

„Timpul devine inamicul tău”

Scopul experimentului a fost de a scoate la iveală latura reală a influencerilor, dincolo de aparențele din mediul digital. „Nu poți purta o mască la nesfârșit”, spune Huber, subliniind că a vrut să le ofere participanților o experiență autentică, fără filtre.

Pentru a se pregăti, Sascha a făcut simulări acasă, s-a întins sub masa din sufragerie, a blocat accesul la lumină și și-a restrâns spațiul la minimum. Însă, realitatea subterană a fost cu mult mai dură decât și-a imaginat: „M-am întins sub masa din sufragerie, am blocat lumina și am restrâns spațiul. Timpul devine inamicul tău”, mărturisește el.

Liniștea profundă și singurătatea l-au afectat cel mai mult. Cu toate acestea, tânărul influencer în vârstă de 32 de ani descrie experiența ca pe o formă extremă de introspecție.

A fost ca o formă de meditație intensă. Te descoperi pe tine însuți la un nivel profund”. Chiar și așa, el a precizat că nu ar repeta experimentul.

Serialul „Deep Down – The Buried” este disponibil exclusiv pe platforma Joyn, începând cu data de 4 mai 2025, urmând să fie lansat ulterior și pe YouTube.

Mai multe