Apar bomboanele Sugarpova!

27 mai 2011 14:49   Alte sporturi
Ultima actualizare:

După ce a semnat anul trecut o prelungire a contractului cu Nike, în valoare de 70 de milioane de euro, şi are înţelegeri cu Cole Haan (pantofi şi genţi de lux), Tiffany (bijuterii de lux) şi Tag Heuer (ceasuri), Şarapova explorează noi domenii care să-i îmbogăţească veniturile.

Ultima născocire a echipei de marketing e o bomboană de gumă care va purta numele puţin modificat al sportivei, şi anume „Sugarpova" (în engleză sugar înseamnă zahăr).

Produsul va fi lansat în luna august în SUA, chiar înaintea US Open, de către o companie producătoare de dulciuri şi va avea forma unei mingi de tenis, urmând a fi ambalat într-o cutie asemănătoare cu cele în care se vând mingile reale de tenis.

Şi românca Sorana Cîrstea s-a lansat în afaceri de imagine cu dulciuri. Ea a lansat îngheţata „Sorana", care se găseşte doar în oraşul său natal, Târgovişte şi în împrejurimi.

Mai multe