Tecău, an perfect în reclame
Campion în proba de dublu mixt la Australian Open în 2012, Horia Tecău a avut un an foarte bun din punct de vedere al contractelor publicitare semnate. Anul 2013 i-a adus tenismanului trei contracte de imagine, în domenii diferite.
Seria a început cu contractul cu BMW Romania, pentru care beneficiază, de fiecare dată când vine în România, de o limuzină a constructorului german, la libera lui alegere.
„E ca un fel de drive-test pentru mine, căci pot merge cu modelul pe care îl stabilesc împreună cu ei", explica, la vremea respectivă, Tecău pentru Click!
Tecău a făcut şi o şedinţă foto pentru dealer-ul auto
Apoi, în această vară, jucătorul nostru - singurul român de la Ilie Năstase încoace campion la un turneu de Grand Slam - a mai semnat două înţelegeri. El a devenit mai întâi imaginea unui şampon antimătreaţă: Head&Shoulders Total Care, după care a devenit imaginea unei firme de vânzări directe de produse BIO, Life Care.
Cu cele trei contracte semnate în decurs de doar un an, înţelegeri pe care le are pe lângă cele cu sponsorii săi tehnici, care îi asigură echipamentul de joc, Tecău e sportivul român din afara lumii fotbalului cu cele mai multe parteneriate.
În poziţie pentru reclama la şampon
În străinătate, însă, asocierea firmelor mari cu imaginea unor jucători sau jucătoare de tenis este o obişnuinţă care le aduce sportivilor mai mulţi bani din contracte decât câştigă pe teren.
Imaginea tenismanului tronează şi pe catalogul cu produse bio
Fost număr 5 în august anul trecut, Horia Tecău a avut un sezon mai slab în 2013 din punct de vedere sportiv. Din ianuarie el face pereche cu fostul lider mondial, Max Mirnîi, însă rezultatele nu au fost pe măsura aşteptărilor, în ciuda celor două titluri ATP cucerite, la Bucureşti şi s'Hertogenbosch.
Eliminarea în turul secund la Cincinnati, turneul Masters pe care l-a câştigat anul trecut, i-a adus o cădere de 12 locuri românului, care a ajuns astfel pe poziţia 29 în lume. E prima dată din iulie 2010 când Horia a ieşit din Top 25 mondial!