Simona Halep se implică în Campania ”Job de o Secundă”

13 iunie 2018 15:14   Alte sporturi
Ultima actualizare:

Revenită de la Paris, din postura de campioană la Roland Garros, dar și de lider mondial, Simona Halep (26 de ani) și-a exprimat atașamentul față de noua campanie demarată de Dorna și Salvați Copiii, ”Job de o Secundă”.

Lansată în 2013, campania a făcut ca 50 de maternităţi din ţară să primească, sub formă de donații, echipament de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare de 600.000 de euro. Totodată, prin această campanie se face și o informare corectă și completă asupra problematicii nașterilor premature din țara noastră. Simona Halep s-a alăturat campaniei în 2015, exprimându-și astăzi toată susținerea și în acest an. „M-am implicat pentru că iubesc copiii şi mă bucur că pot să-i ajut să aibă o şansă în plus la viaţă. Copiii născuţi prematur au nevoie de noi şi o secundă poate însemna pentru ei şansa la viaţă. Sper ca anul viitor să se dubleze numărul de 8.000 de copii salvaţi prin acestă campanie. Este foarte important ca oamenii să se implice”, a spus Halep în cadrul evenimentului de lansare a noii ediții a campaniei. Preşedinte Executiv la organizația Salvaţi Copiii România, Gabriela Alexandrescu a subliniat cât de importantă este implicarea Simonei Halep în această campanie: „Pentru un copil născut prematur, e nevoie uneori chiar de o secundă pentru a fi salvat. Acea secundă, aceste momente depind de noi şi asta facem în programul de combatere a mortalităţii infantile". Întrebată cât de mult contează o secundă pentru ea Halep a răspuns: ”Pentru mine, cea mai importantă secundă a fost momentul în care am ridicat trofeul, sâmbătă, pe teren, iar în plan personal atunci când s-a născut nepoţica mea”.Cei care doresc să sprijine campania la care s-a alăturat, din nou, Simona Halep, o pot face ”luându-și un „job de o secundă” prin accesarea site-ului dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România. 

Mai multe