Războiul continuă la Rapid

24 septembrie 2014 22:19   Fotbal intern
Ultima actualizare:

Patronul basarabean al Rapidului a făcut în Giuleşti o revoluţie la nivelul partenerilor care cumpăraseră publicitate la club. În loc să câştige, feroviarii mai mult au pierdut însă, iar la meciul cu Botoşani au jucat cu tricourile „curate”.

Valerii Moraru a făcut tot ce a putut ca brandurile pe care le patronează să apară singure pe tricourile lui Pancu şi compania. A reziliat contractele vechi de sponsorizare în virtutea unui contract de sponosorizare al basarabeanului care trebuia să aducă în club 300.000 de euro pe an, în zece tranşe de 30.000 de euro. Numai că Moraru n-a plătit tranşa lunară, fapt pentru care a intrat din nou în conflict cu inamicul său numărul 1 din club, Cristina Andronache, administratorul judiciar.

Riscă să piardă şi acţiunile

Aceasta a hotărât ca până la îndeplinirea angajamentelor contractuale şi plata banilor, Azuga Waters să nu mai apară pe piept, ci doar pe spate. Aşa s-a întâmplat şi cu Botoşani, în 16-imile Cupei României, câştigat de giuleşteni la penalty-uri, cu 5-4, după ce a fost 0-0.  Pe lângă problemele cu sponsorul de pe tricouri, Valerii Moraru are una mai mare. El s-a angajat în momentul preluării pachetului majoritar că până la 1 octombrie va alimenta conturile cu minimum 500.000 de euro. Altfel, cele 75% din acţiuni ar urma să revină fostului patron. Până aseară, Moraru nu virase în conturi banii.

Mai multe