Au oprit difuzarea reclamei în care apărea Kendall Jenner: „Nu ne-a ieșit!”
Recent, sora lui Kim Kardashian, Kendall Jenner a fost imaginea noii campanii Pepsi. Bine zis a fost, pentru că, în urma controverselor și isteriilor iscate pe rețelele de socializare, compania a retras spotul publicitar de pe piață. Modelul nu a fost privit cu ochi buni de internauții și nici mesajul pe care Pepsi a vrut să-l ilustreze nu a avut impactul dorit de companie.
În spotul publicitar este prezentat un protest, zeci de oameni scandează pe străzi și par să rupă monotonia care-i apasă pe unii tineri, plictisiți de muncă și lipsă de idei. De-ndată ce protestatarii își fac apariția, mai mulți tineri se simt atrași de spiritul rebel al celor din stradă, iar într-un final, chiar și Kendall decide să se alăture manifestanților, renunțând la ședința foto pe care o făcea în acel moment.
Umblând printre protestatari, aceasta își ia o doză de Pepsi, când vede un polițist extrem de serios și decide să i-o dea lui. Polițistul o primește zâmbind, iar atmosfera nu mai este atât de tensionată.
Ideea transpusă în filmuleț a fost privită cu ochi răi de internauți, deoarece se consideră că ea s-a inspirat dintr-o serie de proteste ce au avut loc de curând în Statele Unite faţă de brutalităţile comise de poliţişti asupra persoanelor de culoare din America. De asemenea, reclama a fost criticată pentru faptul că prezintă ”un supermodel privilegiat şi alb”, Kendall fiind în topul celor mai bine plătite modele din lume, în calitate de pacificator între activiştii pentru drepturi civile şi poliţie.
”Pepsi a încercat prin acest proiect să transmită un mesaj global, un mesaj prin care să evidențieze unitatea, pacea și înțelegerea. În mod clar nu ne-a ieșit acest lucru și ne cerem scuze. Nu am intenționat niciodată să profităm de aceste probleme serioase. De asemenea, ne cerem scuze că am pus-o pe Kendall în această poziție. Am oprit difuzarea spotului publicitar”, au declarat reprezentanții companiei, potrivit The Independent.