Cum arată modelul de 57 de ani, care face reclamă la lenjeria intimă
Vârsta e doar un număr și chiar nu contează. Asta a arătat-o un model de 57 de ani care apare într-o reclamă la lenjerie intimă. Un brand din Noua Zeelandă are o altă viziunea și un alt prototip de model pentru lenjeria intimă.
Dacă pentru majoritatea brandurilor de lenjerie intimă, modelul perfect este o femeie tânără, cu forme apetisante și ”toate cele”, care să nu treacă de vârsta de 27 de ani, pentru un brand din Noua Zeelandă, vârsta nu contează. Aceștia au ales un model în vârstă de 57 de ani, care să-i reprezinte și care să apară în noua campanie de promovare.
Noul model al campaniei este Mercy Brewer, model al anilor 1980, care crede că ”am ajuns într-un moment în care frumusețea femeilor mai în vârstă devine o revelație”, potrivit PressReader. Ea a mai adăugat că dacă restul lumii nu vede acest lucru din aceiași perspectivă, aceste femei își vor refuza singure un viitor către care să privească cu entuziasm.
”Percepția asupra frumuseții s-a schimbat și mereu se va schimbat și cred că nu putem ajunge la o concluzie despre ceea ce înseamnă cu adevărat aceasta, nu e un set de reguli sau principii, pentru că mereu se descoperă unde nu te aștepți”
Pentru brandul de lenjerie intimă nu este prima campanie pentru care aleg un model atipic pentru această industrie sau pentru promovarea ei. În imaginile de promovare a apărut și un model transgender, iar mai nou, au un proiect în care fotografiază modelele în propria lor casă.