E moartă de 53 de ani, dar a devenit imaginea unei celebre firme de cosmetice

5 ianuarie 2015 15:51   Vedete internaționale
Ultima actualizare:

În ciuda faptului că actriţa americană a murit în urmă cu aproape 53 de ani, Marilyn Monroe a fost desemnată noua imagine oficială a brandului Max Factor, informează dailymail.co.uk.

Marilyn Monroe a fost desemnată "ambasador global al frumuseţii" pentru brandul Max Factor, al cărui set de noi campanii publicitare din 2015 vor accentua rolul pe care machiajul l-a avut în transformarea actriţei americane dintr-o starletă de cinema într-o vedetă de talie mondială şi un sex simbol al secolului XX.

Actriţa, al cărei nume real a fost Norma Jeane Mortenson, a murit în 1962, la vârsta de 36 de ani.

Vedeta americană a fost clientă a brandului Max Factor în anii '40, atunci când compania americană furniza produse cosmetice starletelor de cinema prin intermediul salonului său de înfrumuseţare de pe Hollywood Boulevard.

La începutului anului, Gwyneth Paltrow s-a transformat într-o versiune modernă a actriţei Marilyn Monroe într-o reclamă care a dorit să celebreze strălucirea şi moda anilor 1940, dar şi tradiţia acestui brand celebru.

Printre celelalte femei celebre care au fost imaginea oficială a brandului Max Factor se numără cântăreaţa Madonna şi modelul Gisele Bundchen.

În 2014, Marilyn Monroe a ocupat locul al şaselea în topul Forbes al celor mai bogate vedete care nu mai sunt în viaţă. Actriţa americană a generat anul trecut venituri de 16,8 milioane de dolari.

Drepturile asupra imaginii actriţei Marilyn Monroe aparţin Authentic Brands Group, o companie specializată în achiziţionarea de licenţe, care a inaugurat deja un lanţ de săli de spa şi saloane cosmetice sub numele Monroe, dar şi o linie vestimentară pentru adolescente, comercializată prin intermediul magazinelor din lanţul american Macy's.

Mai multe