Rihanna este foc şi pară! Şi-a dat în judecată propriul tată. Care este mărul discordiei

16 ianuarie 2019 11:46   Vedete internaționale
Ultima actualizare:

Rihanna, în vârstă de 30 de ani, îşi rotunjeşte veniturile deja substanţiale venite în urma activităţii muzicale prin intermediul afacerii sale cu produse cosmetice, aşadar este de înţeles de ce şi-a dat tatăl în judecată, acuzându-l că se foloseşte de numele său pentru a-şi propulsa propria afacere.

Cântăreaţa din Barbados susţine că tatăl său, pe nume Ronald Fenty, şi partenerul său de afaceri, au sugerat în repetate rânduri că ea ar avea o legătură cu compania denţinută de ei, Fenty Entertainment. Artista are propriul său brand, Fenty, sub care a lansat o gamă de produse cosmetice și spune că asocierea cu numele firmei tatălui său induce publicul în eroare și creează impresia că ea ar avea de a face cu firma respectivă, ceea ce este cât se poate de neadevărat. 

Rihanna a solicitat, în mod insistent, ca instanţa să îi interzică tatălui să folosească numele Fenty pentru a-şi promova afacerea. În plus, avocatul celebrei artiste a demonstrat că numele este marcă înregistrată în Statele Unite ale Americii.„Acuzații continuă și acum să folosească numele Fenty în scopuri comerciale și pentru a induce publicul în eroare. Acest comportament fraudulos necesită o intervenție judiciară”, a susținut avocatul artistei.

Rihanna susține că firma tatălui ei a promovat un turneu muzical de 15 milioane de dolari în America Latină și două concerte, în Los Angeles și Las Vegas, în valoare de 400.000 de dolari, folosindu-se de numele ei. În niciunul din aceste evenimente, cântăreața nu ar avea niciun fel de implicare, este afirmaţia artistei. 

Cântăreaţa nu a avut niciodată o relaţie prea bună cu tatăl său care nu a susţinut-o în urmarea dorinţei sale de a activa în industria muzicală. În plus, în copilărie Rihanna a fost martora unor acte de violenţă îndreptate împotriva mamei sale. 

Pe lângă afacerea cu produse cosmetice, Rihanna a dorit ca numele său să fie unul cunoscut şi în induistria modei, aşadar a lansat alături de experţi o colecţie de lenjerie intimă. Pentru promovarea acesteia, Rihanna a acceptat să pozeze lipsit de inhibiţii şi se pare că eforturile acesteia au dat roade, căci în mai puţin de o zi fotografia a fost apreciată de peste 4, 5 milioane de admiratori din întreaga lume. Ce-i drept au avut ce admira, întrucât artista a pozat în cea mai provocatoare dintre lenjerii, un set sumar de culoarea roz aprins. 

Mai multe