Andreea Antonescu, răsfăţată de soţ în America

12 septembrie 2015 20:31   Vedete românești

Pentru că soţul ei locuieşte în America, Andreea Antonescu face destul de des drumuri peste Ocean. Ultima vacanţă a avut-o recent şi a luat-o şi pe fiica ei, Sienna.

Amândouă au fost foarte răsfăţate. „Am avut o vacanță scurtă, dar mult așteptată! Ne-am petrecut tot timpul împreună și am încercat să profităm de fiecare secundă. Noi, locuind în Los Angeles, am zis că, pentru a simţi că suntem în vacanţă, să plecăm în Las Vegas. Acolo am făcut plajă, cumpărături, am vizitat pentru a nu ştiu câta oară hotelurile…”, râde Andreea Antonescu, pe care o puteţi vedea din 12 septembrie, de la ora 20.00, în noul sezon “Te cunosc de undeva!” (Antena 1). Soţul ei, Traian, a stat non-stop la dispoziţia lor, încercând să le împace pe ambele fete din viaţa lui. “Eu voiam la cumpărături, fetiţa la locurile de joacă. Într-un final, am făcut compromisuri amândouă”, mai spune Andreea. Dacă la dus a avut bagajele pline cu siropurile de fructe preferate ale soţului, la întoarcerea în ţară şi-a adus în valize cea mai recentă colecţie Victoria’s Secret, multe accesorii şi perechi de pantofi.