Andreea Bălan a ajuns cu fetițele la spital, în vacanța din Mauritius: „I-au pus perfuzia în tâmplă!”

7 ianuarie 2020 21:17   Vedete românești

Andreea Bălan și soțul ei se confruntă cu probleme foarte mari deoarece fetițelele lor s-au îmbolnăvit și au fost nevoiți să-și petreacă noaptea la spital. După ce au petrecut ore întregi în avion, cei patru au petrecut noaptea în spital, în Mauritius, acolo unde și-au programat vacanța.

Andreea Bălan și-a pus fanii la curent cu starea de sănătate a fetițelor sale, însă situația nu stă foarte bine deoarece cele două fetițe s-au îmbolnăvit și au intrat pe antibiotice și pe regim alimentar.

Artista a vorbit pe rețelele de socializare despre ce se întâmplă cu fetițele lor, explicând cât de frică i-a fost pentru sănătatea fiicei mici, Clara.

"Vacanţa noastră în Mauritius a luat o întorsătură neaşteptată şi neplăcută. Ieri, i s-a făcut rău Clăriţei, a vomitat, am ajuns la spital. A stat toată noaptea la spital, a făcut o enterocolită. A vomitat şi Ella, credem că are şi ea aceelaşi lucru. De aseară suntem pe antibiotic pe cale orală, o ţinem sub supraveghere, să îi scadă febra. (...) Ne-am luat copii şi am revenit la hotel. Continuăm tratamentul pe cale orală. Trebuie hidratare maximă. Am stat o noapte în spital aici şi nu ne-a plăcut, greu că nu suntem acasă, greu cu alţi doctori cu care nu te înţelegi. Nu mi-a plăcut deloc la spital aici, au înţepat-o de două ori, au anesteziat-o cu gaz, i-au pus perfuzia în tâmplă...din greşeală i-au scos şi perfuzia. M-am enervat teribil, m-am supărat.", a spus Andreea Bălan pe Instagram.

Cum a decurs zborul până în Mauritius