Bobiţă din «Las Fierbinţi» a făcut o avere din reclame
Considerat unul dintre cei mai în vogă actori de comedie, Mihai Bobonete are de ceva vreme lipici la reclame. Iar încasările sunt direct proporţionale cu audienţele uriaşe pe care le face la PRO TV, cu serialul “Las Fiebinţi”. Producţia a intrat în vacanţă, însă pe Bobiţă îl vedeţi acum, la TV, în 4 spoturi TV.
S-a luptat ani la rând să fie în centrul atenţiei, ştiind că are multe poante de oferit, iar acum a ajuns “regele umorului”. Mihai Bobonete (35 de ani) este cea mai cunoscută figură din serialul de mare audienţă “Las Fierbinţi”, difuzat de 9 sezoane la PRO TV. (n.r. joia trecută a fost difuzat ultimul episod din sezonul 9). Cu timpul, cel mai urmărit serial de comedie din România, la care se uită în medie două milioane de români pe ediţie, i-a ridicat cota lui Mihai Bobonete, acesta fiind acum “vânat” pentru tot felul de spoturi publicitare. Astfel, în “Las Fierbinţi” e patronul şmecher al crâşmei din sat, iar în reclame “vinde” de la laptopuri la hamburgeri cu mici.
În 2013 primeşte oferta de a face reclamă la Mc’Donalds, la linia de preparate cu specific românesc, lansând astfel celebra expresie “curcubeu pe cerul gurii”. Se zvoneşte că pentru contractul acesta, reînnoit şi în 2016, Mihai ar fi primit 60.000 € pe an. Familist convins (n.r. este însurat din 2003 cu Cătălina), cu o imagine nepătată, actorul a mai primit şi alte oferte. A făcut reclamă la laptopurile Lenovo, pentru o sumă de peste 20.000 €, iar recent, mai exact din 6 mai, alături de colegul Adrian Văncică (Celentano), Bononete a semnat un contract cu celebra firmă de bricolaj “Brico Depôt”. Şi de aici a înhăţat aproximativ 40.000 €. Un alt spot publicitar simpatic, în care Bobiţă înfulecă tot felul de ronţăieli, este cel pentru brandul Croco, asociere care i-a mai adus în cont 20.000 €. Astfel, din doar 4 reclame, umoristul încasează în jur de 140.000 €. Dar să nu uităm că Bobiţă mai ia bani şi pentru fiecare episod din “Las Fierbinţi” (aproximativ 2.000 €), dar şi pe spectacolele de stand-up comedy, care se bucură de mare succes.
A făcut audienţă şi în junglă
Anul trecut, în februarie, Mihai Bobonete a prezentat, alături de Cabral, reality-show-ul „Sunt celebru, scoate-mă de aici!”, filmat de PRO TV în jungla din Africa de Sud. Emisiunea a avut audienţe uriaşe, aproape 3 milioane de telespectatori pe ediţie. Mihai Bobonete şi Cabral intrau live pe post şi, spre deosebire de concurenţi, care dormeau sub cerul liber, aveau condiţii de lux, fiind cazaţi la hotel de cinci stele.