Buni de reclame şi la vârsta a treia

24 iunie 2017 20:40   Vedete românești
Ultima actualizare:

Au peste 70 de ani, dar vârsta nu reprezintă un impediment pentru firme, care îi bombardează cu contracte de publicitate. Mai mult, notorietatea şi credibilitatea artişilor noştri atrag clienţii ca ursul la miere. Cum e şi firesc, cresc şi vânzările. Click! vi-i prezintă pe “veteranii” care şi-au asociat imaginea cu produse alimentare, băuturi sau medicamente.

Viorel Lis (73 de ani), fostul edil al Capitalei, trăieşte dintr-o pensie de aproximativ 2.000 de lei, dar nu se plânge, deşi trebuie să ia zilnic şi un pumn de medicamente. 

Îşi mai rotunjeşte veniturile cu micile câştiguri de pe la casele de pariuri, sau de pe la păcănele. 

Deunăzi, el a apărut zâmbăreţ, pe site-ul unei florării, având în braţe un urs, un buchet de trandafiri şi două pâini. 

Sub imaginea de pe Facebook tronează şi un mesaj, pe care internauţii l-au considerat de-a dreptul macabru: “Dovadă că există iubire şi dincolo de moarte”. 

Deşi mulţi au crezut că el a primit bani frumoşi pentru această postare, iată că Oana Lis, soţia lui, neagă vehement. 

 “Nu este o reclamă, am ajutat nişte prieteni postând o poză pe Facebook. Avem amici pe care îi mai ajutăm”, a declarat ea, pentru Click! 

Cât îi priveşte pe Stela Popescu (81 de ani) şi pe Alexandru Arşinel (78 de ani), celebrul cuplu de umorişti ai Teatrul “Constantin Tănase”, aceştia  şi-au asociat imaginea cu un important lanţ de farmacii din ţară. 

Ei pozează în soţ şi soţie, iar în fiecare spot publicitar se ţin de glume, eleganţi, şi îmbrăcaţi la patru ace. 

Pentru fiecare reclamă, apropiaţii lor ne-au spus că ar încasa în jur de 1.000 de euro.  

Iar solista de muzică populară Laura Lavric (70 de ani) a bătut palma cu o firmă din zona Moldovei, ea acceptând să facă reclamă la mălai. 

Ca să fie credibilă,  chiar a pregătit o mămăligă mare cât roata carului, care apare şi pe ambalaj, alături de un mesaj frumos meşteşugit, cu care solista îi îmbie pe clienţi. “Sănătate, înainte de toate, să găteşti cu drag din mălaiul lui Enache”.

Piersic are vin cu numele lui, Fărcaş promovează alcoolul pentru vişinată

Doi titani ai scenei româneşti au fost cooptaţi pentru a promova două băuturi alcoolice cu mare priză la public. 

Acum doi ani, Florin Piersic (81 de ani) a bătut palma cu o companie viticolă din Vrancea, care a scos pe piaţă un lot de Cabernet Sauvignon şi Tămâioasă Românească, sub denumirea “Două vorbe”.

Vinul se găseşte şi azi pe rafturile magazinelor, la preţul de 12 lei sticla. Producătorii ne-au spus de ce l-au ales pe Florin Piersic pentru promovare.

 “E cel mai mare povestitor şi un mare actor al României. Astfel s-a născut vinul poveştilor de pahar”, ne-a spus directorul de marketing al companiei, Simona Hâncu. 

De mai bine de 4 ani, Dumitru Fărcaş (79 de ani) este imaginea alcoolului etilic lansat pe piaţă de Prodvinalco, băutura de 96 de grade fiind folosită în gospodării la prepararea vişinatei. 

Celebrul taragotist ne zâmbeşte de pe eticheta sticlei de 0,5 litri, care costă 43 de lei.    

Mai multe