Câţi români s-au uitat la prima ediţie MasterChef cu noul juriu
MasterChef a început aseară la Pro TV, cu un nou juriu – Patrizia Paglieri, Foa și Adi Hădean și cu o nouă echipă de producție – Media Factory. Dar care au fost, oare, rezultatele acestui show, în noua formulă?
Datele de audiență arată că Pro TV a fost pe prima poziție în clasamentele de audiență, pe toate cele trei targeturi: național, urban și comercial. Pe lângă juriu și echipa de producție, o altă noutate este data și ziua startului de sezon.
La nivelul întregii țări, aproape 1,5 milioane de români s-au uitat la MasterChef în fiecare minut. Pro TV a fost pe prima poziție, urmat de Antena 1, cu 1,1 milioane și Kanal D, cu un milion, potrivit paginademedia.ro.
Debutul MasterChef a fost urmărit, la orașe, de 870.000 de telespectatori pe minut. După Pro TV, în top au urmat tot Antena 1 (640.000) și Kanal D (cu 580.000). Cotă de piață mai mare pentru MasterChef pe segmentul între 18 și 49 de ani: un sfert dintre cei din target care se uitau la televizor erau pe Pro TV. În cifre absolute: 540.000 de telespectatori pe minut.
Pe locul doi a fost Antena 1, cu 384.000.
Anul trecut, MasterChef a avut două ediții, în perioade diferite. Una a fost în primăvară, care a început pe 5 martie. Audiențele au fost de 1,7 milioane pe național și peste un milion la orașe. A doua ediție a fost în toamnă, cu un sezon special, cu celebrități. A debutat mai târziu decât acum, pe 22 octombrie, într-o zi cu Suleyman și cu meciul Steaua – Basel. Rezultatul: 1,6 milioane de români pe minut, dintre care 950.000 de la orașe.