Cine a câştigat bătălia audienţelor: “Exatlon”, “Asia Express” sau “Mă însoară mama”?

13 februarie 2018 12:30   Vedete românești
Ultima actualizare:

Luni seara (12 februarie) a fost aglomeraţie mare pe micul ecran. Două emisiuni noi, “Asia Express” (Antena 1) şi “Mă însoară mama” (PRO TV), au încercat să pericliteze supremaţia reality-show-ului “Exatlon”, care a început la Kanal D pe 7 ianuarie şi care şi-a câştigat, în timp, numeroşi fani.

“Exatlon” şi-a păstrat supremaţia. Reality-show-ul filmat în Republica Dominicană s-a ţinut tare în războiul cu giganţii PRO TV şi Antena 1 şi a menţinut postul Kanal D pe primul loc în topul audienţelor. Kanal D s-a situat pe primul loc la nivelul publicului Comercial, cu 8,9% Rating si 20,7% cota de piata, aceeasi pozitie a ocupat-o statia si pe targetul National, cu 11% Rating si 21,6% cota de piata.

Locul 1 i-a revenit Kanal D si la nivelul publicului de la orase, cu 8,6% Rating si 17,1% cota de piata, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Minutul de aur, inregistrat la 22:06, a tinut in fata micilor ecrane 2.527.000 de telespectatori. Şi Cove a debutat bine la PRO TV, cu “Mă însoară mama”, el fiind prezentatorul show-ului, dar şi Gina Pistol, la Antena 1, cu „Asia Express”. După Kanal D, PRO TV şi Antena 1 au completat topul audienţelor.

Mai multe