Cum au trecut Lora şi iubitul peste tensiuni când s-au văzut doar cu un euro în buzunar
Filmările pentru emisiunea Asia Express, care va fi difuzată în curând la Antena 1, s-au încheiat, iar concurenţii s-au întors la confortul de acasă. Lora şi Ionut Ghenu au declarat încă de la început că show-ul este o provocare pentru ei, pe care au acceptat-o fără să stea pe gânduri pentru că își doreau să plece prin lume în căutare de aventură, dar socoteala de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg.
Show-ul ce urmează a fi difuzat în această primăvară la Antena 1 s-a dovedit a fi mult mai dur decât se așteptau, Lora şi Ionuţ Ghenu. Cei doi au ajuns la concluzia că a fost o adevărată încercare pentru relația lor. Aflați într-o competiție contracronometru, fiind nevoiți să trăiască în condiții foarte grele, cu numai un euro pe zi, tensiunile nu au întârziat să apară. Aceasta pentru că potrivit producătorilor, Asia Express este o probă psihologică care poate fi trecută doar de cei care au o legătură foarte bine sudată. Veniți hotarâți să câștige și cu un chef nebun de aventură, Lora și iubitul ei au trecut peste tensiuni cu o reţetă miraculoasă. Ei s-au folosit la maximum de momentele de tandrețe pentru a depăși situațiile dificile şi conflictele care sunt atât de dese într-o experiență de genul acesta.
14 vedete au avut de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile din Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda, având la dispoziție un singur euro pe zi. Cu ce se deplasează, ce mănâncă, unde reușesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai și numai de ei, de abilitățile și norocul lor, iar telespectatorii vor vedea cum s-au descurcat în această primăvară.
Formatul emisiunii a fost prima oarã realizat în anul 2004. De atunci şi pânã în prezent au fost produse 40 de sezoane difuzate în peste 15 ţãri (Franţa, Belgia, Germania, Italia, Spania, Columbia sau Olanda) şi au fost puse la dispoziţia participanţilor 10 rute diferite. În 2016 şi-a câştigat titlul de cel mai urmãrit show de divertisment din Columbia, iar în 2015 a fost un adevãrat fenomen la nivel de social media în Spania şi Italia, fiind show-ul care a generat cele mai multe tweet-uri.