Cuplurile de vedete fac bani la pachet din reclame
Tot mai multe cupluri de vedete sunt convinse prin contracte bănoase să-şi “vândă” şi în reclame povestea de dragoste. Cel mai recent exemplu îi are în prim plan pe solista Andreea Bălan şi pe actorul George Burcea, care promovează împreună o firmă de ceasuri.
Andreea Bălan şi George Burcea – ceasuri
„Tim-pul trece mai uşor împreună”. Acesta ar putea fi sloganul pentru reclama la ceasurile pe care le promovează Andreea Bălan (32 de ani) şi soţul ei, George Burcea (29 de ani).
În imaginea lansată pe Internet, amândoi poartă ceasurile respective, iar solista şi-a asortat părul portocaliu-somon cu rochiţa. Se pare că cei doi au semnat un contract care se întinde pe o perioadă de 8 luni, cu posibilitate de prelungire. „De curând, atât eu cât şi soţia mea am devenit imaginea unui brand de ceasuri. Personal, îmi place să promovez ceva ce-mi face plăcere să port, iar aceaste ceasuri, pe lângă faptul că sunt frumoase, sunt şi de o foarte bună calitate”, ne-a declarat George Burcea, care este expert în reclame. El a apărut până acum în mai multe spoturi pentru farmacii, medicamente, bănci, dar şi în multe videoclipuri ale artiştilor autohtoni.
Jojo şi Paul Ipate – şampon
Actorii Paul Ipate (32 de ani) şi Cătălina Ionescu Jojo (36 de ani) fac echipă nu numai acasă, dar şi în noile spoturi de promovare ale unui celebru şampon antimătreaţă. “Zilele trecute am avut parte de o surpriză foarte plăcută din partea iubitului meu. Eram la repetiţii la teatru şi l-am rugat pe Paul să îmi cumpere el un şampon şi alte câteva lucruri necesare pentru îngrijirea părului”, povesteşte Jojo în textul publicitar de pe blogul ei, alături de care apare şi filmuleţul video cu cei doi iubiţi, promovând şamponul respectiv. Paul Ipate este cunoscut pentru reclama la o reţea de telefonie mobilă, de unde i s-a tras şi porecla de “combinatozaur”.
Andreea şi Cabral Ibacka – lanţ de supermarketuri
Cel mai cunoscut prezentator de culoare de la noi şi soţia sa au fost şi ei solicitaţi să facă reclame împreună, mai ales că dau foarte bine pe sticlă şi au şi notorietate. Cabral (39 de ani) şi Andreea Ibacka (31 de ani) au jucat umăr la umăr în câteva telenovele, iar acum ne îmbie să ne facem cumpărăturile dintr-un anumit lanţ de supermarketuri, într-un spot care se vede zilnic pe toate posturile TV.
Mai mult, retailerul respectiv, care promovează produse româneşti, a devenit şi sponsor principal la emisiunea “Ce spun românii?”, prezentată de Cabral laPRO TV. “Alegerea lui Cabral poate nu e cea mai intuitivă când te gândeşti la o vedetă care să reprezinte conceptul de România. Nouă ni se pare că, dimpotrivă, este o alegere haioasă şi relaxată. Culmea e că întâi l-am ales în spot şi apoi ne-am dus spre emisiune, nu invers”, a declarat publicitarul Bogdan Naumovici pentru paginademedia.ro.
Adela Popescu şi Radu Vâlcan – balsam de rufe
Simpaticii Adela Popescu (30 de ani) şi Radu Vâlcan (40 de ani), actori cu experienţă în televiziune, s-au căsătorit în vara lui 2015, iar după fericitul eveniment au apărut împreună într-un spot publicitar special.
Cei doi au făcut reclamă la un balsam de rufe şi, chiar dacă asta ne duce cu gândul la treburi casnice, scenariul este cu totul altul şi se bazează pe amintiri olfactive. “Recunosc şi acum parfumul pe care îl purta Radu la prima întâlnire, iasomia mă duce cu gândul la prima vacanţă în doi şi tot aşa”, povesteşte Adela.
Andra, alături de fiul ei, într-o reclamă la vopsea de păr
Cuminţenia Andrei (30 de ani), familia perfectă de acasă, rolul de mamă şi cel de soţie, expunerea de la tv sunt aur pentru marile companii, care se grăbesc să-şi asocieze produsele cu imaginea soţiei lui Cătălin Măruţă.
Cel mai vechi, cel mai cunoscut, dar şi cel mai bine plătit contract al solistei (aproximativ 70.000 €) este cel cu un brand franțuzesc de cosmetice, în cadrul căruia jurata de la “Românii au talent” (PRO TV) a promovat şi produse pentru ten, dar şi pentru păr.
În spoturile filmate recent, la vopsea pentru păr, apare şi fiul artistei, David, care pe 16 martie a împlinit 6 ani. Andra mai face reclamă la scutece pentru bebeluși, iar în 2015, în portofoliul vedetei a intrat și spotul la “bulgăraşi de savoare” (n.r. – legume deshidratate pentru ciorbă), asta pentru că Andra a recunoscut că îi place să gătească.