Dorian Popa, ghinionist în afaceri. Tot ce a agonisit în ultimul an s-a dus pe «apa sâmbetei» FOTO EXCLUSIV

5 august 2015 19:05   Vedete românești
Ultima actualizare:

A muncit pe rupte la tv, în condiţii inumane chiar, la ”Sunt celebru, scoate-mă de aici!” (PRO TV), iar tot ce a agonisit în ultimul an, peste 50.000 de euro, a pus la puşculiţă. Dorian Popa şi-a deschis un salon de înfrumuseţare şi un magazin de haine uşchite, însă cea din urmă afacere l-a adus în pragul isteriei.

Dorian Popa are şi duşmani, şi ghinioane. Nu de alta, dar, din octombrie 2014, de când şi-a inaugurat magazinul de haine „D BOX by Dorian Popa”, din Calea Griviţei 121, într-un spaţiu de 60 mp, solistul nu mai pune geană pe geană. Dacă, în februarie, hoţii i-au spart uşa şi i-au subtilizat bunuri în valoare de 5.000 de lei, iată că, mai nou, Dorian s-a văzut nevoit să renunţe la acest spaţiu insalubru.

„Ne-am mutat de acolo, pe lângă Spitalul Colţea. Chiar dacă aveam vânzare bună, riscam mult, pentru că se desprindeau bucăţi din faţadă şi din tavan. Fiind o clădire de patrimoniu, trebuia să cerem aprobare de la primărie pentru renovare, iar lucrurile erau destul de complicate. Aşa că, decât să se întâmple vreo nefăcută, am hotărât să ne mutăm. Acum avem un spaţiu mai generos, de 80 mp, şi, normal, chiria în locaţiile din centru e mai mare, dar asta este irelevant”, a declarat, pentru Click!, Dorian Popa.

Până când clienţii se vor obişnui cu noul sediu, solistul şi-a scos hainele la vânzare şi pe internet. Salopetele, pantalonii sau tricourile-unicat, pe care le poartă Dorian şi iubita lui, Claudia Iosif, pot fi cumpărate şi de pe www.D-BOX.ro, la preţuri cuprinse între 149 şi 269 de lei.

În plus, pentru a face economie la bani, solistul patron nu a angajat fotomodele, ci a pus-o pe logodnica sa să pozeze îmbrăcată în hainele de pe raft. Astfel, cei care îi vizitează site-ul împuşcă doi iepuri dintr-o lovitură. Sunt la curent cu ultimele modele de ţinute, dar îşi clătesc ochii şi cu sânii cât pepenii ai Claudiei.

Cântăreţul este răsfăţatul emisiunilor-concurs

După ce a dat lovitura cu serialul „Pariu cu viaţa” şi cu formaţia „Lala Band”, Dorian a devenit o prezenţă permanentă în reality- show-urile PRO TV-ului.

În martie, el a răbdat de foame şi de sete, la „Sunt celebru, scoate-mă de-aici!”, şi, pentru că a fost unul dintre cei mai curajoşi concurenţi, ratând la mustaţă titlul de ”Regele Junglei”, câştigat de Cătălin Moroşanu, cei de la PRO TV i-au mai dat pe mână o emisiune.

În prezent, Dorian e la „SuperTrip”, o emisiune-concurs, în care străbate ţara cu autocarul şi susţine tot felul de probe amuzante, alături de alte vedete şi de oameni obişnuiţi. 

«Furat» şi în spectacole

Săptămâna trecută, Dorian a mai avut parte de o „surpriză” neplăcută, de data aceasta din partea organizatorilor de spectacole. Ca să atragă spectatori la un show din Costineşti, aceştia i-au pus numele artistului pe afiş, în dreptul fotografiei cântăreţului Dorian Micu. Dorian s-a înfuriat atât de rău încât vrea să-şi caute dreptatea la tribunal.

Ca şi cum n-a avut destule belele cu magazinul, Dorian Popa a fost implicat şi într-un accident rutier, la sfârşitul lunii trecute. Aflat la Târgu-Jiu, cu Ruby, pentru a susţine un concert, cei doi solişti au văzut moartea cu ochii, după ce maşina în care se aflau a căzut într-un şanţ. Ca prin minune, au scăpat doar cu sperietura.

Mai multe