EXCLUSIV Tarifele din online ale lui Dorian Popa! Cât costă o postare pe Instagram și ce afacere i-a mai lansat lui Cheluțu
În ultimii 10 ani, de când a debutat în "Pariu cu viața" și LaLa Band, Dorian Popa a muncit pe brânci ca să-și facă un nume în showbizz. Și a reușit, azi fiind unul dintre cei mai bine plătiți influenceri, având un adevărat imperiu în online: 2,3 milioane de fani pe Instagram, 2 milioane pe Youtube și 1 milion, pe Facebook. Click! aflat cât te costă să lucrezi cu Dorian Popa și cu celebrul lui cățel, Cheluțu. Iat[ care care sunt tarifele din online!
Ca mulți influenceri cunoscuți, și Dorian Popa are o listă de prețuri pentru firmele care vor asociere de imagine. Ținând cont de expunerea pe care o are, de comunitatea care îl urmărește și de rezultatele pe care le poate oferi, solistul se menține în topul celor mai bine plătiți influenceri. Reporterii Click! au aflat, din piață, tarifere lui Dorian Popa în online.
- Promovarea unui singur produs, prin postarea unei fotografii pe Instagram: 3.000-3500 de euro
- Promovarea unui singur produs, prin postarea unui filmuleț pe Instagram: 4.500-5.500 de euro
- Giveaway pe Instagram: 5000 - 10000 de euro
- Un instastory de 15 secunde: 1500 de euro
- Postare pe Facebook (promovare produs) - 1000 de euro
- Postare pe Tik Tok, 2.000 - 3.000 de euro
Dorian Popa: “Fac 40.000 de euro lunar din Youtube și Instagram"
Prezent la podcastul “ Acasă la Cătălin Măruță”, Dorian Popa a acceptat provocarea de a răspunde și aici întrebărilor la bustul gol. Artistul a făcut publică suma pe care o câștiga lunar pe pandemie din on-line. “Sunt shaorma cu de toate. Sunt actor, cântăreț și vlogger. Dar cel mai bine mă simt pe Youtube, acolo sunt în elementul meu. Îmi place și la concerte, le duc lipsa. Dar YouTube-ul e viața mea. Trebuie să cât mai natural, mai real. Câștig în jur de 40.000 de euro pe lună, acum în pandemie: 10-15.000 de pe Instagram și în jur de 20-25.000 de euro de pe YouTube”, a mărturisit Dorian.
S-a lansat aplicația "Întoată Cheluțu"
Zilele trecute s-a anunțat că Dorian Popa & Cheluțu, cățelul cu o poveste dramatică, au lansat jocul “Înoată Cheluţu”, alături de MediaPro Music & Universal Music România. Pentru utilizatorii români, jocul se numește “Înoată Cheluțu”, iar pentru publicul internațional - “Frenchie The Swimmer”. În joc le putem găsi ca personaje pe cei doi protagoniști, Dorian Popa și cățelul lui, Cheluțu. Tema aplicației este de tip “casual game – runner”, cu controale ușoare, accesate prin “swipe up” și “țap”. Aplicația dispune și de topuri online, bazate pe performanțele utilizatorilor. În plus, jocul va beneficia de update-uri în funcție de fiecare etapă din viața lui Cheluțu și / sau anotimp.
Cheluțu, vedetă într-o reclamă la Afi Cotroceni
Interesant este că solistul și cățelul nu numai că sunt invitați la evenimente, dar de ceva timp patrupedul a început să facă și reclame și să fie solicitat de firme mari pentru a apărea în spoturi publicitare. Mall-uri, magazine mari și chiar un lanț de supermarketuri au apelat la Dorian Popa și la Cheluțu pentru asociere de imagine.
Citește și: