Iulia Albu o desfiinţează pe Iulia Vântur! "Ar putea vinde cu succes doar pastă de dinţi!"

8 august 2014 10:10   Vedete românești
Ultima actualizare:

Reclama este sufletul comerţului! Multe firme de prestigiu aleg să-şi vândă produsele după ce le asociază imaginii unei vedete. Iulia Albu a dat verdicul în cazul divelor autohtne care fac reclamă brandurilor de renume şi nu numai.

Dacă în opinia fashion editorului Oana Cuzino şi Simona Pătruleasa ar putea vinde cu uşurinţă produse de top, nu în aceeaşi categorie le situează pe "blondele" din showbiz. Ea consideră că aceste vedete nu ar putea niciodată să crească vânzările de produse de lux, însă au succes pe un alt segment de piaţă. 

"Sunt vedete care nu vând, însă care, în contextul unei strategii bine puse la punct, pot poziţiona cât de cât un produs în context general. Aici avem numeroase exemple. Vorbim despre acea categorie care nu este atât de vizibilă încât să genereze un interes anume pentru un produs, dar care poate mişca puţin poziţionarea sa. Acesta este tipul căruia în limbaj popular «îi face reclamă una blonda». Aici intră Adela Popescu, Dana Rogoz, Laura Cosoi, Iulia Vântur, Jojo, Gina Pistol şi lista ar putea continua. Ele pot vinde cu succes cărţi de bucate, creme antihemoroizi, pastă de dinţi, excursii în India, carioci, scutece, costume de baie la 15 lei, însă NICIODATĂ un produs de lux şi NICIODATĂ un produs de brand ce se vrea marketat pe scară largă", a spus Iulia Albu, citată de www.ziarulring.ro. 

Andreea Marin face reclamă, printre altele, şi unei firme de condimente, iar Jojo este imaginea unei linii de costume de baie care se comercializează într-un lanţ de hipermarketuri.

Mai multe