MasterChef Buiuca face şorţuri „cu sâni”, la preţul de 189 lei bucata
Prima serie de şorţuri scoasă pe piaţă de Petru Buiuca s-a epuizat ca pâinea caldă. Nu au fost foarte multe, e drept. Doar 50, dintre care jumătate pentru femei şi jumătate pentru bărbaţi. Le-a vândut cu 95, respectiv 125 de lei, în funcţie de model, iar acum vrea să scoată o nouă serie, cu preţuri şi mai mari.
„Până în momentul de faţă am vorbit despre o colecţie – test de şorţuri. Sunt unicat pe piaţă, făcute dintr-o compoziţie mixtă (bumbac şi alte materiale), cu o croială interesantă, cu pliuri care se deschid, buzunare şi un sistem prin care poţi apuca tigăile fără să te arzi. Mi-a venit ideea după ce am observat că toate şorţurile existente pe piaţă sunt banale, aceleaşi culori, aceleaşi modele şi mărimi”, spune Petru, primul MasterChef al României.
Noua colecţie care va fi lansată la începutul anului viitor va avea preţuri ceva mai mari: 149 de lei pentru modelul simplu şi 189 lei pentru cel care permite manevrarea vaselor încinse. „Vor fi din cel mai bun material, culori – negru cu roşu pentru bărbaţi şi crem cu verde pentru femei. În plus, vor avea logo Mad Kitchen brodat şi ambalajul de împachetat, pentru cadou. Preţul este uşor mai ridicat pentru că s-a investit într-o echipă nouă, sediu nou etc. Este o afacere dezvoltată dintr-un hobby”, explică Petru Buiuca.
Şorţurile lui sunt cele mai îndrăzneţe de pe piaţă. Dacă la bărbaţi se urmează tradiţia bucătarilor şefi, cu şorţuri fără pieptar, la femei e „artă”. Ele trebuie să se simtă sexy şi în bucătărie, astfel încât şorţurile lor arată ca o rochiţă: pliuri, buzunare ascunse, cupă la nivelul pieptului. „Suntem oameni, nu roboţi. De ce să nu arătăm bine?”, se întreabă Petru. El ne-a arătat noua colecţie de şorţuri recent, în cadrul evenimentului „restaurantul Dominium Obor devine nefumător”, unde a fost invitat şi a vorbit despre importanţa şorţului pentru un bucătar.