Nu mai e aşa cum îl ştiai! Cum arată noul platou de la Românii au talent

17 februarie 2016 14:05   Vedete românești
Ultima actualizare:

Mult a fost, puţin a rămas. Emisiunea "Românii au talent" reîncepe vineri, la Pro TV. Fanii show-ului sunt invitaţi în fotolii să urmărească un adevărat spectacol de talent, plin de emoţie şi momente amuzante.

Timp de câteva luni, cei aproape 200 de oameni din echipa de producție a emisiunii au desfîşurat un adevărat tur de forţe. Copii, oameni trecuți de prima tinerețe, grupuri diverse, concurenți care au urcat pentru prima dată pe o scenă sau care au venit din țări precum Italia, Franța, Nigeria, Congo, Ucraina, Rusia, Kârgâzstan, Georgia sau Statele Unite ale Americii, profesioniști cu experiență și foarte mulți români talentați s-au înscris la competiție și au fost jurizați de Andi Moisescu, Mihaela Rădulescu, Andra și Florin Călinescu.

“Românii au talent este emisiunea preferată a românilor. Întreaga echipă lucrează fără pauză pentru a le aduce celor de acasă, an de an, cel mai bun show de televiziune. Sezonul acesta avem foarte multe noutăți atât în ceea ce privește momentele prezentate de concurenți pe scenă, elementele de decor, cât și scenografie și regie, dar, în primul rând, în juriu! Florin Călinescu este surpriza sezonului șase, avem o dinamică incredibilă la masa juraților. Andi, Mihaela, Andra și Florin se completează perfect, iar fiecare moment al juriului devine un show în sine. Începând cu 19 februarie, românii vor avea o experiență unică, pe care o vor aștepta nerăbdători în fiecare vineri seara!”, a spus Adela Harnagea, Head of In House Production PRO TV.

Decorul emisiunii a fost complet schimbat

Un element de noutate sezonul acesta îl reprezintă decorul de la preselecțiile "Românii au talent", căruia i-au fost aduse îmbunătățiri, scena beneficiind de mai multă suprafață LED și de o grafică nouă, din care, pentru prima dată, lipsește logo-ul emisiunii. Aceasta este o abordare premium, pentru care alte țări optează abia în etapa live-urilor, alegerea aceasta fiind de natură să mențină atenţia exclusiv pe actul artistic. Schimbări mari sunt şi în spațiile adiacente – camerele de așteptare, repetiții sau backstage. Pentru sezonul acesta al emisiunii, toate acestea împrumută din farmecul teatrelor de pe Broadway, având accente de cărămidă patinată de vreme, în combinații inspirate cu texturi plușate, care amintesc de cortinele marilor scene, și multe elemente volumetrice, cu becuri incandescente la vedere, de la înscrisul TALENT la emblematica stea a talentului, laitmotiv-ul sezonului.

Steaua talentului, omniprezentă, este cea care anunță sosirea în fiecare oraș a caravanei Românii au talent, cea care adună oamenii și le insuflă curajul de a-și arăta talentul, este logo-ul care prinde viață și pe care îl vom regăsi în toate locurile cheie ale fiecărui oraș vizitat.

Preselecţiile, filmate cu 16 camere

Pentru prima dată la "Românii au talent", preselecțiile au fost filmate cu 16 camere. Un plus de dinamică este dat de dolia electrică, adică de o cameră care se plimbă pe un trepied cu rotile, de macaraua cu cap mobil, de steady-cam, care este o cameră în mişcare, dar a cărei imagine rămâne nealterată, și de GoPro-urile, camere de dimensiuni mici, așezate strategic pentru a nu pierde niciun moment important. Întregul proces de editare a devenit astfel unul laborios și care presupune multe ore petrecute în fața computerelor.

Mai multe