Peste 50 de vedete la Media Music Awards! Cine le alege

7 iulie 2015 20:14   Vedete românești
Ultima actualizare:

Gala de premii muzicale Media Music Awards care se va desfășura în România pune la dispoziție peste 50 de vedete, dintre care numai una va câștiga premiul „Best Show”. Iată cine va alege vedetele care vor avea ocazia să urce pe scenă și care vor putea concura pentru marele premiu.

Este pentru prima dată când la o gală de premii muzicale în România, artiștii care vor avea ocazia să urce pe scenă vor fi aleși de public. La Media Music Awards, publicul este cel care votează și decide ce vedete vor putea concura pentru premiul „Best Show”, acordat în cadrul Galei.

Cei aproape 100.000 de fani Media Music Awards își pot alege preferații din nume celebre precum Alexandra Stan, Ami, Adda, Anna Lesko, Alina Eremia, Andreea Bănică, Alex Velea, Otilia, Randi, Ellie White, Nicoleta Nucă, Nicole Cherry, Voltaj, Vunk, Connect-R, GuessWho, Mandinga, Naguale, Lariss, CRBL, Radio Killer, Maxim, What's Up, Fly Project, Delia, Elena Gheorghe, Lora, Inna, VAMA, Deepside Deejays, Ruby, Corina, Holograf, Smiley, 3 Sud Est, Xonia, Cabron, Marius Moga, Sore, Anda Adam, Grasu XXL, Mellina, Deepcentral, Dorian Popa, Giulia, Loredana, Shift, Akcent, Andra, Dj Sava, Horia Brenciu, Alb Negru, BUG Mafia, Dan Bălan, Lidia Buble, Antonia, Puya, Maximilian.

Aceasta nu e singura surpriză pentru fani. Cei care își votează artistul preferat au șansa de a câștiga un premiu VIP în cadrul evenimentului. Votarea se realizează prin intermediul paginii Media Music Awards de pe o rețea socială.

Gala se va avea loc anul acesta la Sibiu, la data de 3 septembrie, în Piața Mare. Peste 40.000 de oameni vor participa la eveniment și vor avea ocazia să vadă peste 40 de artiști, dintre cei mai cunoscuți ai momentului, dar și câteva dintre legendele muzicii românești.

Media Music Awards este singura gală de acest tip din România. Premiile se acordă pe baza numărului de difuzări media din ultimul ani, iar statisticile sunt realizate de Media Forest, o companie care identifică și monitorizează aparițiile radio și TV. 

Mai multe