Prodan are afaceri cu pământ de flori

28 ianuarie 2010 21:20   Vedete românești
Ultima actualizare:

Sexy impresara nu se teme să investească în afaceri nici chiar acum, în plină criză financiară, când alte vedete au tras obloanele prăvăliilor. Pentru că adoră viaţa la ţară, ea s-a gândit să le vândă românilor un îngrăşământ-minune.

Anamaria stă foarte mult timp plecată de acasă şi nu de puţine ori i s-a întâmplat să-şi găsească plantele din grădină şi din ghivece veştejite.

Ea a fost prima care a testat „Geohumus", un produs din substanţe minerale, îngrăşăminte organice şi polimeri, o invenţie nemţească, cu multiple proprietăţi.

„Avantajul este că nu mai stai stresat când pleci de acasă, că nu mai trebuie să uzi florile atât de des. Dacă amesteci pământul cu acest produs-minune, plantele pot rezista chiar şi trei luni fără să le uzi, poţi pleca şi într-o vacanţă în jurul lumii", se laudă Anamaria.

Geohumus poate fi folosit nu doar pentru ghivece şi pentru grădini, ci şi pe terenurile de fotbal şi de golf, pentru ca iarba de pe gazon să rămână mult timp verde, fără să mai fie stropită zilnic. Un kilogram costă 7 euro şi se comercializează prin internet.

Vedeta o are asociată în această afacere, pe care ea o consideră profitabilă, pe Gina Hess, pe care a cunoscut-o prin intermediul soţului ei, Laurenţiu Reghecampf.

Mai multe