Revelionul lui Dan Negru, audienţă de şase ori mai mare decât Pro TV

1 ianuarie 2015 14:47   Vedete românești
Ultima actualizare:

„2015, Revelionul starurilor”, show-ul de ieri seară prezentat de Dan Negru, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public și a stabilit un nou record de audiență pentru un astfel de program la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani și la nivelul publicului din mediul urban.

Pe publicul comercial, Antena 1 a obținut o audiență de patru ori mai mare față de ProTv.În intervalul orar 21:49 – 02:00, atunci când a fost difuzat show-ul de divertisment „2015, Revelionul starurilor”, Antena 1 a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani 16,7 puncte de rating și 35,5% cotă de piață, de mai bine de patru ori mai mult față de ProTv, care a avut doar 4 puncte de rating și 8,5 procente din cota de piață. În minutul de aur înregistrat pe acest segment de public, 23:04, Antena 1 a înregistrat un rating de 23,6 puncte și o cotă de piață uluitoare, de 47,9%.  La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut o audiență de aproape șase ori mai mare față de ProTvShow-ul prezentat de Dan Negru și-a adjudecat supremația și la nivelul publicului din mediul urban, unde a obținut, în medie, 17,9 puncte de rating și 34,4% cotă de piață, detașându-se astfel foarte mult de ProTv, clasat abia pe locul al III-lea, după Kanal D, cu doar 3,1 puncte de rating și 6% cotă de piață. În minutul de aur, 23:53, Antena 1 obținea un rating de 25 de puncte și o cotă de piață de 47,1 procente.   La nivelul întregii țări, Antena 1 a obținut o audiență de aproape șase ori mai mare față de ProTvȘi telespectatorii de la nivelul întregii țări au urmărit în număr foarte mare show-ul prezentat pentru al 15-lea an consecutiv de Dan Negru. Antena 1 și-a zdrobit și aici competitorii și a condus în topul audiențelor cu o medie de 17,5 puncte de rating și 31,4% cotă de piață. ProTv, clasat abia pe locul al IV-lea, a avut numai 3,1 puncte de rating și 5,6 procente din cota de piață. În minutul de aur, înregistrat pe acest segment de public la 23:08, peste 4.500.000 de români urmăreau Antena 1, care obținea astfel 24,6 puncte de rating și 42,1 procente din cota de piață.  

„Chef de râs”, lider incontestabil de audiență 

Emisiunea „Chef de râs”, cea care a dat startul petrecerii de Revelion, difuzată în intervalul orar 19:55 – 21:49, a fost lider incontestabil de audiență pe toate segmentele de public. Astfel, pe publicul comercial, Antena 1 a înregistrat, în medie, 10,1 puncte de rating și 21,1% cotă de piață în timp ce ProTv, clasat pe locul al II-lea, a avut 8,7 puncte de rating și 18,1 procente din cota de piață. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 11,3 puncte de rating și 21 de procente din cota de piață, iar ProTv, clasat tot pe locul al II-lea, a înregistrat 7,5 puncte de rating și 13,9% cotă de piață. Clasamentul rămâne neschimbat și la nivelul întregii țări, unde Antena 1 a condus detașat cu o medie de 11,4 puncte de rating și 19,5 procente din cota de piață, urmată de ProTv, cu 9,6 puncte de rating și 16,6% cotă de piață.  

Mai multe