Revoltător! În ce hal se folosesc de Irina Columbeanu pentru a-şi vinde marfa!

2 iulie 2014 19:05   Vedete românești
Ultima actualizare:

Vedetele sunt pioni importanţi pentru promovarea şi vanzarea unor produse. O firmă din Galaţia folosit o imagine cu chipul Irinei Columbeanu pe care l-au imprimat pe o cutie de chibrituri.

 E frumoasă, talentată şi are un nume celebru- Irina Columbeanu. Exact acestea au fost considerentele pentru care reprezentanţii unei firme din Galaţi s-au gândit să pună pe cutiile de chibrituri poza celebrei fetiţe, gândindu-se că această strategie îi va ajuta să-şi vândă cu succes produsul. Nu e vorba despre un produs uzual, care se găseşte în mai toate bucătăriile, ci despre unul care se adresează colecţionarilor.

Astfel, o simplă accesare pe Intenet cu numele fetiţei, te duce pe site-ul Okazii.ro, unde o singură cutiuţă este comercializată cu un preţ de 8 lei. În mod normal, o duzină de chibrituri de menaj costă 1 leu, însă pentru că aici este vorba de un bun de lux, costul e de opt ori mai  mare. Într-o inimioară, fetiţa Monicăi Gabor şi a lui Irinel Columbeanu apare pe litoralul românesc, promovând Phoenicia Holiday Resort, un hotel din zona Mamaia- Năvodari, de altfel, locul preferat al ei şi al tatălui său.

Firma s-a folosit de imagine fetei, fără să aibă acordul vreunui părinte, mai cu seamă al lui Irinel Columbeanu.

"Cel puțin în ceea ce mă privește, eu nu intenționez să întreprind nimic împotriva firmei din Galați care a avut această idee, din următoarele motive:1. Phoenicia Holiday Resort din Mamaia-Năvodari este de departe destinația de vacanță de vară preferată a Irinei, pentru care a declinat ferm orice alte invitații, precum ar fi cea a mea în Germania sau cea a mamei ei în America.2. Cum dintotdeauna am ținut să încurajez cum pot orice inițiativă de afaceri privată din România, am ales ca și cu această okazie să procedez la fel, de această dată prin inacțiune, deoarece, chiar dacă 8 RON mi se pare un preț cam mare pt o cutie de chibrituri, justificabil doar pentru faptul că este de colecție, consider că mesajul afișat pe ea merită a fi încercat, pentru toți copiii din România (dar și din alte țări) cît și pentru părinții lor", a declarat afaceristul pentru Click! 

Mai multe