Sebastian Dobrincu, cel mai nou afacerist de la «Imperiul leilor». Tânărul milionar intră în televiziune

12 decembrie 2021 16:57   Vedete românești
Ultima actualizare:

Un nou sezon din „Imperiul leilor” va fi în curând la PRO TV, căci au început deja filmările.Sursele noastre spun că în noul sezon cel puţin unul dintre „lei” se va schimba, pentru a aduce aer proaspăt în echipă.

Este vorba despre un tânăr afacerist cu mare priză la domnişoare şi anume Sebastian Dobrincu (23 de ani), un afacerist plecat în Statele Unite ale Americii, care a revenit să-şi îndeplinească unul dintre vise. Acela de a cânta şi a înregistra un prim album.

Deja el lucrează cu Marius Moga, a cântat cu Ioana Ignat, a lansat mai multe piese şi a filmat câteva videoclipuri, cel mai recent fiind la piesa „Asasin”, în care are multe scene extrem de sexy. Iată că Sebastian Dobrincu a intrat şi în televiziune cu dreptul.

Cine este Sebastian Dobrincu?

Născut în București, Sebastian Dobrincu este, la doar 23 de ani, unul dintre cei mai tineri milionari din Sillicon Valley. Acesta a dovedit încă de mic că are înclinaţii spre tehnologie şi programare.

La doar şapte ani, Sebastian Dobrincu a început să înveţe despre sofware, iar până la vârsta de 17 ani a dobândit abilităţi de programator și inginer. Marile companii precum Spotify, Facebook și TikTok au fost impresionate de talentul tânărului român.

Sebastian Dobrincu a lansat platforma Storyheap, pe când avea 17 ani. Rapid, platforma a devenit lider de piață pe zona de social media content marketing. Storyheap a fost un hit încă de la lansare și în scurt timp, Sebastian Dobrincu avea o listă lungă de clienți faimoși, printre care Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack.

Citește și:

În ce teroare a trăit Sebastian Dobrincu până să plece în America. “Am fost hărțuit și bătut în liceu!”

După succesul pe care l-a avut cu platforma Storyheap, Sebastian Dobrincu a lansat Brandmates și Owlmetrics, care au avut ca scop ajutarea brand-urilor de a-şi mări influenţa pe platformele de social media și de a-şi creşte afacerea. Printre clienții celor două platforme se numără branduri de renume, precum: Universal, Interscope Records și HubSpot.

Sebastian Dobrincu a urmat cursurile Universității Stanford, unde a învățat despre inteligență artificială și modalitățile prin care roboții „învață” și se dezvoltă. Elon Musk și Larry Page au învăţat în aceeaşi universitate. La fel ca Bill Gates și  Mark Zukergberg, Sebastian Dobrincu a renunţat la studii, dorind să pună mai mult focus pe antreprenoriat și dezvoltarea de noi produse.

Mai multe