Survivor România: Ce audiență a avut prima ediție a emisiunii de la Kanal D
„Survivor România” a început sâmbătă seară (18 ianuarie). Faimoșii și Războinicii s-au întrecut în jungla dominicană și au avut parte de prima confruntare pe traseul sportiv. Emisiunea de la Kanal D s-a bucurat de un real succes la prima ediție de difuzare. Aproape două milioane de români au urmărit show-ul filmat în Republica Dominicană.
1.823.000 de oameni au urmărit prima ediție a competiției „Survivor România”, conform cifrelor furnizate de Kantar Media România. 1.578.000 de telespectatori din întreaga țară au urmărit, în medie, la fiecare minut al difuzării. Emisiunea a poziționat Kanal D pe locul 2 la nivelul publicului Național, cu 9,0% rating și 18,5% cota de piață. Reality show-ul „Survivor România” este difuzat de sâmbătă până marți, de la ora 20:00, la Kanal D.
20 de concurenți se întrec la „Survivor România”
Telespectatorii i-au cunoscut sâmbătă seară pe toți cei 20 de concurenți care vor avea de parcurs o perioadă extrem de dificilă de adaptare. Primul contact cu traseul a fost dureros pentru mulți dintre ei. Au avut loc și primele accidentări, dar și primele tensiuni între echipele Faimoșilor și Războinicilor, așa cum era de așteptat.
Scorul de 10 la 2 le-a adus Războinicilor două recompense importante: „focul” și „acoperișul”, un premiu ce le-a fost de mare ajutor, în condițiile în care a urmat o ploaie torențială.
Faimoșii nu au fost la fel de norocoși, Ei au fost nevoiți să improvizeze un acoperiș susținut de câteva bârne. Senzația de foame a fost „inamicul nr. 1” pentru toți.