Uite cât se chinuie Andreea Marin pentru o şedinţă foto!
Fotografiile vedetelor sunt admirate pe reţelele sociale, însă puţini ştiu câtă muncă se ascunde în spatele lor. Din sute de cadre, divele aleg unul singur, care le satisface, însă şi acela e realizat cu muncă de Sisif. Un exemplu bun e Andreea Marin, pe care am surprins-o cărând cu cârca “recuzita” de la o şedinţă foto.
Nu e uşor să fii vedetă, dar e profitabil. Mai toate VIP-urile autohtone îşi rotunjesc veniturile cu mici contracte de imagine, pe termen lung sau scurt, care constau în promovarea unor produse sau servicii pe Facebook şi pe Instagram.
Onorariile primite pentru o postare online variază între 500 şi 3.000 de euro, în funcţie de notorietate, de numărul de fani şi de vizibilitate. Aflată într-o pauză de TV după emisiunea “Uite cine dansează!”, de la Pro TV, în care a avut rol de jurat, Andreea Marin (43 de ani) nu stă cu mâinile în sân şi îşi sporeşte conturile cu ajutorul imaginii sale de “Zână”.
Pozele au adunat peste 6.000 de aprecieri de la fani
Noi am surprins ce desfăşurare de forţă stă în spatele unui astfel de job. Săptămâna trecută, Andreea Marin îşi făcea apariţia la un salon cosmetic din zona Dorobanţi, unde a poposit câteva ore bune.
Vedeta este imaginea acelui salon de ceva vreme şi probabil a venit vremea unei noi şedinţe foto sau pur şi simplu Andreea şi-a dorit un tratament regesc, cu masaj, mani-pedi şi coafor. La plecare arăta ca scoasă din cutie, ba chiar a fost condusă la maşină de o prietenă, care i-a aranjat şi ultimul fir de păr.
Ajunsă acasă, la vila ei din Pipera, Andreea s-a dezbrăcat de hainele de Zână şi a trecut la munca de jos. A cărat în cârcă, de la maşină până în casă, mai multe umeraşe cu ţinute, dar şi o blană roz, lungă până în pământ. La câteva zile după aceste imagini, surprinse de fotoreporterii Click!, Andreea Marin ne-a confirmat bănuielile. Realizase, într-adevăr, o şedinţă foto pentru salonul respectiv, iar pozele pe care le-a pus pe reţelele sociale au adunat peste 6.000 de aprecieri. Evident, cele mai dorite poze, cele de la making-of, nu apar pe Instagram sau pe Facebook, dar le puteţi vedea, în exclusivitate, în ziarul Click!
Mai nou face reclamă şi la icre
De la bolizi de lux, de sute de mii de euro, saloane cosmetice, centre de detoxifiere, bijuterii, la icre de pește. Andreea Marin este din ce în ce mai solicitată pentru diverse reclame și iată că nu refuză nimic. Recent, ea a pus pe Facebook o fotografie în care arată extrem de seducător, îmbrăcată în roșu, cu ruj roșu și unghii roșii, deschizând un borcan cu icre de pește, de la un anumit brand, căruia îi face reclamă. “Am ajuns rău... facem reclamă la icre”, i-a scris un fan.