Nivelul satisfacției pariorului: cât de important este serviciul de suport clienți în aplicațiile de pariuri

operator jpg

Serviciul de asistență și relații clienți se numără printre elementele care indică nivelul calității unei case de pariuri online.

Peste 90% dintre jucători își aleg operatorul de pariuri și în funcție de acest element. Operat de personal uman sau virtual, precum asistentul Gets Bet România sau al altor case de pariuri, serviciul de suport pentru jucătorii din aplicațiile de pariuri îndeplinește un rol multiplu în gestionarea relației cu jucătorii.

Astfel, printre aspectele gestionate de departamentul de asistență clienți în cadrul unei case de pariuri se numără prezentarea ofertelor, rezolvarea problemelor jucătorilor sau ghidarea acestora în diverse situații. Numai că, unele agenții online de pariuri au extins rolul serviciului de suport clienți, după cum vom vedea în cele ce urmează.

Proactivitatea serviciului de asistență clienți și rolul jucat în creșterea nivelului de satisfacție al pariorului

Secțiunea de Contact din aplicațiile de pariuri online le facilitează pariorilor interacțiunea cu operatorii agenției. Aceștia îi îndrumă pe pariori încă din faza de deschidere cont, atunci când le pot oferi ajutor pentru completarea formularului de înregistrare și până în etapa de procesare a plăților.

De asemenea, diversele situații cu care se pot confruntă pariorii, precum accesarea ofertelor de bonus, utilizarea anumitor metode de plată sau întrebări legate de anumite probleme pot fi rezolvate tot de operatorii de la suport clienți.

Nivelul de satisfacție al pariorului în raport cu serviciul de asistență clienți crește în funcție de randamentul pe care îl oferă acest departament de suport. Identificarea și rezolvarea problemelor înainte de a escalada reprezintă un atribut esențial pentru operatorii din cadrul acestui departament.

Promptitudinea operatorilor de asistență clienți este o altă caracteristică esențială pe care pariorii o caută la casele de pariuri online. La pachet cu acest element trebuie să vină și profesionalismul asistenților, alături de amabilitatea lor. Un serviciu de suport pariori de calitate contribuie nu doar la creșterea nivelului de satisfacție al jucătorilor, ci și la consolidarea comunității de membri.

Care sunt atributele serviciului de asistență și relații clienți în cadrul aplicațiilor de pariuri online?

Pentru 70% dintre pariori contează cum sunt tratați de către operatorii serviciului de suport clienți. Iar acest lucru începe din primul momentul al interacțiunii, atunci când aceștia necesită ajutor pentru a se înregistra sau pentru a activa un bonus. De asemenea, aceștia își doresc ca operatorii să le ofere răspuns chiar și la întrebările care pot fi considerate neesențiale de către operatori și pentru care există secțiunea cu întrebări frecvente.

Agențiile de pariuri moderne au extins rolul serviciului de asistență și relații clienți, acesta acoperind multiple aspecte, precum:

·         Ghidarea pariorilor prin procesul de înregistrare;

·         Indicarea secțiunilor specifice în funcție de interesul pariorilor;

·         Prezentarea ofertelor bonus și acordarea de ajutor pentru revendicarea acestora;

·         Activarea bonificațiilor individualizate care le sunt oferite pariorilor în excusivitate;

·         Acordarea de bonificații exclusive, care pot fi obținute numai prin intermediul managerului de cont alocat special pentru anumite categorii de pariori;

·         Asistență în procesarea plăților și ajutor la depuneri și retrageri;

·         Oferirea de răspunsuri la diversele întrebări pe care le adresează pariorul;

·         Îndrumarea pariorului către anumite instituții în funcție de solicitările acestuia;

·         Menținerea contactului cu pariorii prin intermediul rețelelor de socializare;

·         Acordarea de răspunsuri la recenziile pariorilor exprimate în mediul online.

Unele case de pariuri au creat servicii dedicate de asistență pentru pariorii din categoriile speciale (de exemplu, high roller sau VIP). Acestora li se oferă acces la canale de comunicare exclusive, precum numere de telefon VIP sau canale WhatsApp. În general, nivelul de satisfacție al pariorilor depinde și de poziția acestora în cadrul ierarhiilor create de casele de pariuri online.

Calitatea serviciului de relații clienți – criteriu de selecție esențial pe lista de atribute ale unui operator de pariuri de top

Selecției de activități sportive, bonusuri, piețe sportive, metode de plată de pe lista criteriilor de alegere a agenției de pariuri i se alătură și calitatea serviciilor oferite de departamentul de asistență. Pariorii caută să aibă parte de interacțiune pe multiple căi de comunicare, atât standard (live chat, telefon și email) cât și noi (WhatsApp și rețele de social media).

Aceștia preferă interacțiunea umană, chiar dacă asistenți virtuali cu capacitatea de învățare și-au îmbunătățit performanțele în ultima perioadă. Aplicațiile de pariuri cu un serviciu de relații cu clienții din categoria premium figurează în topul preferințelor pariorilor din mediul digital românesc.

Parteneri

image
www.fanatik.ro
image
observatornews.ro
image
iamsport.ro
image
as.ro
image
playtech.ro
image
www.fanatik.ro
image
www.cancan.ro
image
www.playsport.ro
image
sportpesurse.ro
image
www.antena3.ro
image
www.bugetul.ro
Top 3 beneficii de a instala automate de reciclare a ambalajelor daca ai un magazin jpg
image
image
image
image
image
image
beneficii sex freepik jpg
nougat 1206707 1280 jpg
FotoJet (1) jpg
mojito cu sampanie jpeg
horoscop webp
FotoJet jpg
horoscop webp
zodii pixabay jpg
image
actualitate.net
image
actualitate.net